Ако разполагате с един допълнителен час всеки ден, какво бихте направили с него? Вероятно ще излезете на кафе с приятел, когото отдавна не сте виждали, ще изведете децата на разходка или пък ще опитате да сготвите нещо ново? А може би ще се насладите на тези допълнителни 60 минути със затворени очи.
Каквото и да изберете, планът ви вероятно ще ви донесе доза удовлетворение. Когато се замисляте какво да направите с допълнителния час, е добре да се замислите сериозно и върху следния въпрос - как да съкратите работата в офиса? Ако след тази корекция продуктивността ви не страда, какво лошо има? Според експертите добре организираният работен ден говори за по-висока продуктивност. Хората имат навика да си създават навици, които правят работата им не толкова ефективна, колкото им се иска.
Има редица начини, по които да усъвършенствате начина си на действие. Ние предлагаме няколко "мързеливи начина". Готови ли сте?
1. Огранизиране на срещи по мързеливия начин
Ако сте отговорни за организирането на офис срещи, бъдете стретигически по-добри. Вместо да планирате срещите за 11 часа, започвайте ги в 11:10. По този начин ще дадете възможност на колегите да си налеят чаша вода, да отидат до тоалетната и т.н. Също така никога не се придържайте към предварителния план. Ако сте планирали срещата да продължи 30 минути, а изчерпате дискутираните теми за 15 минути, не задържайте излишно персонала. Срещата приключи. Този начин на работа е удачен и от друга гледна точка. Когато колегите ви са наясно, че приключвате срещите, когато темите са изчерпани, вие не им давате храна за размисъл, че винаги ще ги изкачате, независимо колко закъсняват.
Прочети повече ТУК.