Какво стои зад успеха на Макс Кредит

share

През февруари компанията за потребителско кредитиране Макс Кредит навърши 3 години. Амбицията на екипа е да предложи издържани условия за клиентите в сферата на кредитирането и вдъхновяваща работна среда за служителите си.

Три години по-късно мисията на фирмата до голяма степен може да се определи като успешна, тъй като във висококонкурентна среда, компанията се наложи с имидж на доверие от страна на клиентите и се превърна в предпочитан работодател в сектора.

Днес компанията предлага своите услуги в 23 представителни офиса в цялата страна и е спечелила доверието на повече от 50 000 клиента. За обслужването на клиентите се грижат над 500 консултанта финансови решения.

В Макс Кредит вярват, че в основата на техния успех стои индивидуалното и качествено обслужване на клиентите:

„Философията на бизнес в Макс Кредит поставя клиента в центъра на работата ни. Грижата за финансовото му състояние води до наистина добре свършена работа. Като грижа ние наричаме: личната финансова консултация, верните съвети към клиента и спокойствието, което осигуряваме с фиксирани условия по кредита. Дългосрочните и приятелски отношения, които сме изградили с нашите клиенти до момента, ни убеждават, че сме на прав път. Показателно е, че най-голямата част от клиентите ни идват по препоръка на свои близки и приятели”, споделя Михаела Иванова - Търговски директор на Макс Кредит.

Компанията е специализирана в предлагането на кредити с размер от 150 лв. до 3000 лв., което обяснява и най-честите причини за кандидатстване:

1. Плащане на битови сметки

2. Ремонт на жилището и автомобила

3. Медицински разходи за лечение и медикаменти

4. Образование

5. Изплащане на заеми в други институции

„Хората имат нужда от лесен и бърз достъп до средства, когато възникне непланиран разход. Често обаче не успяват да направят реална преценка на ситуацията, в която се намират, и не отчитат риска от свръхзадлъжняване. Затова основният ни принцип е да не кредитираме на всяка цена. Адаптираме предложенията си спрямо нуждите на клиентите ни, така че потребителският кредит да бъде максимално удобен за техните възможности.”, коментира Теодора Иванова, Оперативен директор на компанията.

Политиката за разумно кредитиране и отговорност към клиентите обяснява и факта, че компанията отчита по-високи от средните за пазара нива на събираемост на задълженията.

Служителите, от своя страна, споделят ценностите на компанията, чувстват се отговорни за обслужването на клиентите, за доброто име и успеха на компанията. А фактът, че решенията минават през възможно най-малко филтри и нива на управление, допълнително мотивира желанието им да бъдат активни и инициативни в ролята си.

Така развитието на Макс Кредит за пореден път затвърждава твърдението, че колкото по-ориентирана към клиентите и служителите е една компания, толкова по-успешна е тя.
 

Водещи новини

Още новини