Завъртаме реклами за България по CNN и CNBC

share

Българите най-накрая доживяха да видят реклама на бизнес условията у нас по глобални медии каквито са CNN, Bloomberg TV и CNBC. Това се дължи на проект, започнал още през 2010 г., зад който стои Българската агенция за инвестиции, припомня Стандарт.

"Признавам, че за мен тази рекламна кампания е сбъдната мечта", каза изпълнителният директор на БАИ Борислав Стефанов на конференция, проведена преди дни в София. Въпреки емоционалните думи на Стефанов нека все пак видим какво представлява първата по рода си рекламна кампания, целяща да популяризира условията за бизнес в България? На първо място трябва да се посочи, че общата цена на проекта е 15,6 млн. лв., като парите не идват от нашите джобове, а са осигурени от европейските фондове. И по-точно от ОП "Конкурентоспособност" и Европейския фонд за регионално развитие.

Срещу тези 15,6 млн. лв. страната ни ще получи редица неща. Започваме от 630 излъчвания на 3 вида кратки рекламни клипа в бизнес телевизиите Bloomberg, CNBC и CNN. Рекламите са озвучени на английски, японски, китайски и немски език. Присъствието онлайн е гарантирано чрез 40 рекламни банера в сайтовете на Wall Street Journal, Economist, Financial Times, Bloomberg, CNN и CNBC, както и чрез интернет оптимизация, която ще осигури 12 седмично присъствие в международни търсачки в Европа, САЩ и Азия.

Освен това рекламни карета ще се публикуват в печатните издания на горепосочените бизнес медии. Те ще вървят с 39 печатни публикации относно инвестиционните предимствата на страната ни. Последно, но не по значение, ще бъдат изготвени и 4 документални филма, както и 5 кратки клипа с мнения на чужди и наши инвеститори. Всички рекламни послания са семпли и изключително стилно издържани, като наблягат на факти от рода на това, че у нас корпоративният данък е едва 10% или че повече от половината население говори поне един западен език. За капак страната ни вече организира десетки кръгли маси и конференции в САЩ, Европа и Азия, където чуждите инвеститори бяха запознавани с предимствата на България. Всичко това показва, че маркетингът най-накрая се превръща в държавна стратегия и у нас.

Водещи новини

Още новини