Instagram променя своя алгоритъм за интеракция с Reels, за да даде приоритет на "оригиналното съдържание", съобщи блогът на социалната мрежа, цитиран от "Денар" и БТВ.
На първо място, това ще има най-много последствия за акаунтите, които публикуват предимно клипове на други потребители. Освен това акаунти с по-малко последователи, но публикуващи собствени видеоклипове, ще получат по-добра видимост.
В публикация в блога компанията каза, че се опитва да "коригира" начина, по който класира акаунтите, защото, както се казва, "исторически погледнато, създателите с много повторни публикации и последващи действия са достигнали до повече потребители, отколкото малките създатели на оригинално съдържание".
Не е ясно какви промени ще направи Instagram, за да "изравни" силите, но подчерта, че алгоритъмът вече няма да дава приоритет на акаунти с повече последователи.
Промяната в класификацията на съдържанието трябва да влезе в сила през следващите месеци, докато промяната на "оригиналното съдържание" вероятно ще се усети много по-рано.
Instagram казва, че активно ще поставя "оригинални" клипове в предложения вместо повторно публикувани видеоклипове, когато забележи, че съдържанието е идентично на много места.
Също така, когато някой публикува отново нечие друго съдържание, ще има индикация кой е оригиналният създател. Това няма да важи за мемета.