Колко често се обаждаме на майките си? Това е темата, която Александър Сано поставя на преден план в едно от последните си видеа в инстаграм. Размишленията му се пораждат от нашумялата наскоро кампания на TaxiMe – „Викни TaxiMe, без да те чуят“.
“Колко често използваме телефона си, за да се обадим на някой близък? Аз веднага се сетих за майка ми, на която, признавам си, не ѝ звъня прекалено често. А тя винаги го прави, за да ме попита „как съм“, „добре ли съм“, „дали ми се ядат сармички“ и просто се сетих колко по-смислен вариант има да употребиш едно телефонно обаждане от това да се обадиш за такси.” – споделя Сано.
Видеото бързо набира популярност, а думите на актьора провокират положителна реакция както сред последователите му, така и в самите TaxiMe. Компанията забелязва съобщението и решава да прегърне призива.
"Хилядите реакции в социалните мрежи вдъхновиха екипа ни да се замисли колко често общуваме с най-близките си. Затова решихме да стартираме инициативата “Звънни на мама, не на такси”, която ни напомня за малките жестове, които можем да направим за майките си. Като това да им се обаждаме по-често и да им показваме загрижеността и любовта си.” – сподели Христо Чернев, CEO на TaxiMe.
"Звънни на мама, не на такси“ вдъхнови и Лео Бианки да отправи призив към последователите си: "Търсете майките си, обаждайте им се, не губете време, защото е много важно вие да сте близо до тях!”. Ето как един закачлив хедлайн се превръща в мила и добросърдечна покана към всички ни. Ако ще звъним по телефона, то нека си струва.
Виж пълното видео на Лео Бианки:
(платено съобщение)