Различните видове профили в приложението за самообслужване в Моят А1

share

Динамичното ежедневие налага да имаме възможност да вършим всичките си задачи бързо, лесно и по възможност мобилно. В напредналия свят вече можем да поръчаме храна, да резервираме почивка, да напазаруваме всичко нужно и още много други, изцяло онлайн.

Мобилните услуги от А1 също могат да бъдат лесно управлявани през приложението Моят А1 или неговата уеб версия в уебсайта на телекома. Добрата новина е, че дигиталният канал за самообслужване на А1 е с изцяло нов дизайн и по-интуитивна навигация, за да отговаря на нуждите на потребителите от още по-добро дигитално обслужване и изживяване.

Новият дизайн е разработен според последните тенденции и предлага възможно най-голямо удобство при извършване на процеси в приложението. Чрез него потребителите могат да плащат своите задължения, да получават подробна и по-достъпна разбивка на фактурите по договорите си, да следят потреблението на изразходвани MB в роуминг, както и да управляват роуминг пакетите си, когато пътуват. Освен всичко това, клиентите могат да управляват банкови карти, с които плащат услугите си към А1 и да подписват документи онлайн.

За възможно улеснение профилите в приложението Моят А1 се делят на няколко типа, които определят функционалностите, според това чия е собствеността на услугата:

- Титулярен профил – профили на потребители, които са титуляри на договор за услуга с А1.

- Ползвателски профил - профили на клиенти – ползватели, които нямат договор с А1, а използват услуга, за която друг клиент е случил договор.

- Смесен профил – ако потребител ползва една услуга от А1, на която е титуляр и има пълни права за достъп и управление, а е само ползвател на друга услуга от компанията, то той ще има лимитиран достъп до функционалностите за управлението ѝ – ще може да плаща сметка за услугата, която ползва, но няма правни отношения с А1.

Приложението Моят А1 и неговата уеб версия на A1.bg дават възможност на потребителите за пълен контрол на услугите, полезни известия, плащане на сметки и преглед на детайлна информация бързо и лесно, 24 часа в денонощието през компютър или смартфон. Клиентите могат да се възползват и от множество кампании с дигитални награди като част от функционалностите на Моят А1.

(платено съобщение)

Водещи новини

Още новини