Главният изпълнителен директор на Vivacom спечели първото място в специалната лидерска категория на годишните бизнес награди на Forbes за 2023 година. Николай Андреев стана Forbes CEO of the Year близо две години след като оглави водещия телеком в България. За този период, под негово ръководство, компанията направи решителни стъпки, които оставиха отпечатък върху целия сектор и му дадоха силен положителен тласък на развитие в областта на иновациите.
„Благодаря на списание Forbes за това отличие, което има огромна стойност – не само за мен. Това признание е именно за екипа на Vivacom – истински отбор със страхотен професионализъм и екипен дух, с който постигнахме изключителни неща за толкова кратко време, в условия на толкова много предизвикателства, промени и неочаквани възможности. Най-сърдечно благодаря на всеки, който ме подкрепи в тази надпревара“, коментира Николай Андреев.
Престижната награда за главния изпълнителен директор на Vivacom идва и близо три години, след като телекомът стана част от семейството на водещия доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа United Group. За този период Vivacom изгради първата 5G търговска мрежа във всички областни градове в страната, първата 10GIGA оптична мрежа в България, лансира изцяло нови unlimited планове за първи път във всички ценови категории - от най-ниската до най-високата, с което даде възможност за пълна свобода в общуването на всички свои клиенти.
Специалната награда Forbes CEO на годината се присъжда след официално допитване до 100 доказани бизнес личности в страната, селекция на редакцията на списание Forbes и финално гласуване. В престижната класация компаниите и лидерите получават възможност да споделят своите успехи с обществото, а отличените получават високо признание за постигнатите резултати и мотивация за изкачването на нови върхове.
За United Group:
Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на близо 2,5 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.
От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.
(в материала има продуктово позициониране)