Емоциите от световното първенство по футбол все още са силни и очакваме дълго да отшумяват, но за наша радост горещите новини не свършват само с това. На финансовия терен излиза нов шампион – EVА – дигитален асистент.
Вдъхновяваща иновация и най-новото попълнение към многобройните дигитални услуги на Пощенска банка. Интуитивен, ефективен и модерен, чатботът е достъпен във всички дигитални канали на финансовата институция както за настоящите, така и за бъдещите ѝ клиенти.
EVA притежава невероятни възможности
Краят на годината наближава и с това задачите ни сякаш вместо да намаляват се увеличат – телефонът ни не спира да ни напомня какво и кога трябва да свършим. Предстоящи срещи, тичане за коледни подаръци, планиране на последната почивка за годината, обаждане на приятелка за кафе, обяд с роднините… Списъкът сякаш не свършва. Все не ни остава време да отидем до банката, а имаме въпроси, които не търпят отлагане, като финансирането за предстоящото обучение на детето ни и покупката на мечтаното жилище, което най-после отговаря на всичките ни изисквания. За клиентите на Пощенска банка тези задачи вече не са непосилни. Консултацията с твоята банка ще ти отнеме само няколко минути ̶ без да има нужда да ходиш до офис или дори да се обаждаш по телефона.
А за да ни е още по-удобно, дигиталният асистент EVA е първият банков бот на българския пазар, който притежава функционалността да конвертира гласовото съобщение в текстови формат и отговаря светкавично на нашите въпроси както на български, така и на английски език. Дори не е необходимо да пишем, получаваме отговор на нашите въпроси в рамките на под 0,1 секунда, лесно и удобно в избрания от нас канал на банката: www.postbank.bg, интернет банкирането e-Postbank, и мобилното m-Postbank, Viber, Facebook Messenger. И това не е всичко. EVA е модерна, дигитална, знае много и ежедневно се обучава… Благодарение на иновативната технология и вградения изкуствен интелект, тя натрупва знания постоянно, подобрява своята интуитивност и изгражда все по-ефективна връзка с нас. След всеки разговор EVA става все по-добър дигитален асистент.
EVA e отличен събеседник
Новите технологии продължават да променят начина ни на живот и да правят ежедневието ни по-лесно и приятно. Чатботът ни предоставя възможност за консултация в реално време, за да получим информацията, от която се нуждаем и да изберем най-подходящите за нас финансови решения от предлаганите от банката. Алгоритъмът на иновативния чатбот използва модели на естествената реч и е готов да ни отговори дори и след въвеждане на свободно набран текст. EVA използва функционалности, които обработват данните автоматизирано. Предоставя и още една опция – да ни пренасочи към чат на живо с банков служител, когато това необходимо.
EVA общува с лекота
Ако някой ви каже, че не можете да пиете кафе или да си чатите с приятели, докато банкирате, не му вярвайте. EVA ще отговори светкавично бързо на въпросите на клиентите на Пощенска банка, ще им спести време и ще им съдейства с полезна информация или ценен съвет. EVA е с тях 24/7, където и да се намират. Тя е техният пътеводител в дигиталните ни финансови решения. Но това не е всичко, защото EVA притежава разнообразни познания и може да ги посъветва по различни въпроси – от това как да финансират поредния ремонт, до това как биха могли да намалят вноската си по жилищния сикредит.
От EVA може да научим актуална информация за разнообразните продукти и услуги от портфолиото на Пощенска банка – мобилният портфейл ONE wallet by Postbank, приложението за мобилно банкиране m-Postbank, както и за интернет банкирането e-Postbank, инструментът за потвърждаване на онлайн плащания и преводи m-Token Postbank, дигиталните зони за експресно банкиране, пълна информация за офисите и разположението на ATM устройства на банката, а също и детайли относно предлаганите финансови продукти – потребителски и жилищни кредити, разплащателни сметки, кредитни и дебитни карти, застраховки, пакетни програми, заедно с действащата тарифа на институцията. Целта на EVA е да бъде нашият достъпен финансов консултант, който удовлетворява индивидуалните ни потребности и ни осигурява дистанционна връзка с банката 24 часа, без почивен ден, 7 дни в седмицата.
Предстои Пощенска банка да въведе още нови функционалности за наше удобство. Повече информация за новата услуга EVA – дигитален асистент може да бъде открита на www.postbank.bg.
(платено съобщение)