Месец след обявяването на изцяло новите Unlimited мобилни планове Vivacom представя модерна арт инсталация - Unlimited space by Vivacom.
За нейната концепция и неограничените мобилни тарифи разговаряме с Желяз Кольовски, директор Маркетингови комуникации в телекома.
- Представихте специална Aрт инсталация “Unlimited space by Vivacom” във връзка с пускането на новите неограничени мобилни планове. Какво представлява инсталацията?
Артистичен прочит на нещо, което и ние, и потребителите споделяме като виждане за света около нас - „Той е пълен с неограничени възможности. В него можеш да бъдеш много повече от един образ, един етикет, който някой някъде ти поставя… зависи само от теб дали ще направиш тази малка, но смела крачка, за да видиш себе си по различен начин в един свят без ограничения“. Да, в случая, вратата за този свят е Unlimited Space by Vivacom, но може да е навсякъде около теб. Независимо през коя врата ще минеш. Само трябва да се огледаш, да държиш очите и сърцето си широко отворени.
- Къде и кога може да се посети?
Открихме обиколката на Unlimited Space by Vivacom в София, където имаше изключително голям интерес от страна на посетителите и получихме много добри отзиви от тях. След това зарадвахме жителите и гостите на Пловдив. А големият финал ще бъде между 27 и 30 октомври в Mall Galleria в Бургас. Каним всички хора, които искат да се потопят в свят без ограничения, да посетят Unlimited Space by Vivacom, като могат да участват и в игра за спечелване на един от три смартфона iPhone 14.
- Какво ви провокира да реализирате тази Инфинити стая?
В Unlimited плановете сме си поставили една основна цел - да дадем наистина неограничени възможности за комуникация на всички. Затова те включват неограничени минути, SMS-и, мегабайти в България и достъп до 5G мрежата на Vivacom за потребителите във всички ценови категории. Но като компания, истински ориентирана към потребителското изживяване, оставяме избора кое е най-доброто за потребителя в неговите собствени ръце, за да реши кой план пасва най-добре на начина му на живот и личните му нужди. Инсталацията „Unlimited Space by Vivacom“ е сходно потребителско изживяване, в което човек сам прави крачката вътре, избира коя своя версия в отраженията му допада най-много и може да я сподели с целия свят с мобилното си устройство Неограничени възможности да споделиш и кажеш на целия свят това, което харесваш точно ти.
- Как успявате да комуникирате посланията на бранда и вашите продукти и услуги към младите поколения?
Опитваме се да сме там, където са и те, независимо дали става въпрос за онлайн или офлайн среда, но по-важното е, че се стремим всяко едно взаимодействие с Vivacom да е по начин, който им носи приятно и положително изживяване. Дали ще е в прекия смисъл на думата като конкретната Арт инсталация или взаимодействайки с наш продукт или услуга, опитваме се винаги да е бързо, лесно, приятно и наистина удовлетворяващо. Изключително важна за нас е и комуникацията в дигиталните медии и социални мрежи, като най-прекия начин да имаме двупосочна комуникация с младите поколения - не да им говорим назидателно информативно, а да водим истински диалог, изживяване и взаимна интеракция. Следваме простата формула - да сме там където са и те, наистина да си говорим с тях, а не на тях и каквото да правим винаги да бъде модерно, различно, позитивно… Точно като тях.
(в материала има продуктово позициониране)