Обновяват и пускат MySpace наново до края на годината, информира nme.com.
Според информация на musicweek.com, собствениците на сайта в момента търсят нова рекламна агенция, която да се погрижи за промоцията на новия старт на социалната мрежа.
MySpace е с нов собственик от юни миналата година, когато бе закупен от Specific Media за 35 млн. долара от News Corp на Рупърт Мърдок. Медийният магнат сдоби социалната мрежа през 2005 година за 580 млн. долара, но малко след това MySpace започна стремглаво да губи популярност и Мърдок определи покупката като "грешка". Джъстин Тимбърлейк също има дял в MySpace и се очаква да е основна фигура във възраждането на сайта.
MySpace беше най-посещаваната социална мрежа в света между 2005-а и 2008-а, като сайтът се посочва като основният "виновник" за старта на кариерите на артисти като Лили Алън и Arctic Monkeys.
В последните години, след инвазията на Facebook и Twitter, MySpace се опитва да се разграничи донякъде от социалните мрежи и да се фокусира предимно върху музиката и забавлението.