Samsung Electronics представи на българския пазар телевизори от ново поколение с интернет връзка, персонализирани настройки и възможности за търсене на мултимедийно съдържание.
Серията Samsung Smart TV включва няколко LED и плазмени модела - LED D8000, LED D7000, LED D6500, Plasma D8000, D7000 и D6900 (6910), както и LED D6000 и D5500. Всички те предлагат висококачествен 2D и 3D образ, Full HD и широк набор от опции за забавление чрез Samsung Apps.
Новите телевизори се отличават и със стилен дизайн, благодарение на ултра тънък панел, който разширява площта за гледане без необходимост от увеличаване на картината.
„Днес забавлението минава отвъд границите на обичайното гледане. Потребителите искат да споделят непрекъснато своите преживявания с любимите си хора, да поддържат виртуална връзка с близките си и всичко това от уюта на своя дом", каза Христофор Петков, мениджър ключови клиенти в AV дивизията на Самсунг Електроникс Румъния, отговарящ за българския пазар.
Иновативната технология на Samsung Smart TV прави това възможно, като дава на потребителите незабавен достъп до социалните мрежи и интернет директно чрез телевизора, поясни Петков.
Серията Smart TV включва LED и плазмени модели с диагонал на екрана от 39 до 64 инча. Цените варират от 1900 до 7000 лева. Телевизорите се предлагат с активни очила с подобрена безжична радио-честотна връзка, която не смущава образа при гледане.