Facebook се нуждаеше от осем години, за да достигне един милиард потребители и по-малко от пет години за два милиарда потребители. Според прогнозите на социалната мрежа, за достигането до три милиарда потребители ще й е необходимо още по-малко време.
„От тази сутрин общността на Facebook официално достигна два милиарда души“, обяви във вторник основателят и генерален директор на социалната мрежа Марк Закърбърг. Това означава, че около една четвърт от населението на света има акаунт във Facebook и го използва редовно.
Цифрите могат да се окажат шокиращи, ако имаме предвид, че според Световната банка 1.1 млрд. души (15% от глобалното население) нямат електричество в дома си. Facebook се превърна в хит само 13 години след създаването на социалната мрежа от Закърбърг, докато учи в Харвардския университет.
Скоро след това той прекъсва образованието си, а творението му не спира да регистрира изненадващи резултати. ВВС инфорира за някои от тях.
800 милиона „лайка“ на ден
Facebook превърна „like“, или „харесва ми“, в един от най-емблематичните си символи. До такава степен, че ръката с показалец нагоре се използва масово от общността от потребители на социалната мрежа.
Цели 800 милиона „лайка“ (плюс новите „реакции“, включени в последните месеци) се разпределят между публикациите във Facebook всеки ден.
Прочети повече ТУК.