Интернет департамента на Карат България в сътрудничество с локалните представителства на Huts JWT и Wunderman спечели награда на Webit 2011 за ефективност и креативност при използването на Интернет като медиа за кампанията на Нокиа - Angry Birds Tournament.
Агенцията е победител в Категорията Забавление и проектът е единствения, който получи награда за българския Интернет пазар.
Webit Congress е единственото събитие за дигиталната индустрия на Централна и Източна Европа и едно от най-големите на Стария континент, което събира цялата дигитална екосистема на едно място.
Повече от 5 000 посетители от над 40 държави са взели участие в тазгодишното издание спроед организаторите от eAcademy.
Наградите на Webit 2011 са основна част от специалната програма Webit Ambassadors.
Тази програма събира специалисти с високи познания в сферата на дигиталния маркетинг и има за идея да поощрява развитието на дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа и да подкрепя проекти, доказващи ефективността на тази медия.
Повече информация за наградите на Webit 2011 ТУК:
Изключителният успех за Карат България не би бил възможен без изключителната подкрепа на Нокиа България и екипите на Huts JWT и New Moment – партньор на Wunderman в България.