Като част от стратегическите приоритети да бъде все по-достъпна за хората, ИКЕА отвари своя онлайн магазин в България. От 22 април клиентите на шведската верига могат удобно да пазаруват от всяка точка на страната.
В забързаното и високотехнологично съвременно ежедневие, ИКЕА остава вярна на мисията си да предоставя добър дизайн и качествени продукти на достъпни цени за всеки дом. Стъпването на компанията на разрастващия се глобален онлайн пазар е една от най-големите крачки в отговор на световните тенденции и в търсене на максимална близост до всеки клиент.
„Стартирането на електронния магазин ни предоставя още една възможност да следваме глобалната визия на ИКЕА да направи всеки ден по-добър за хората. Истински щастливи сме, че чрез този нов канал за продажби можем да подкрепим още повече хора в цяла България да създадат своето мечтано жилище на достъпна цена. Надявам се, че всеки ще намери по нещо за себе си, защото мястото на добрия дизайн е във всеки дом“, споделя Тео Муратидис, управител на магазин ИКЕА в България.
От 22 април 2015 г. онлайн магазина на ИКЕА официaлно стартира и в България на страницата IKEA.bg, като е достъпен и през мобилни устройства. Според последното проучване на тенденциите при онлайн пазаруването в България, направено от компанията, 50% от интернет протребителите използват 2 или повече свързани устройства. Данните се доближават до тези за Гърция и Великобритания.
31% от интернет потребителите в България са извършили онлайн покупка през 2014 г., сочи Consumer Barometer Survey 2014.
В онлайн магазина се предлагат близо 7000 артикула, което възлиза на 80% от стандартния асортимент на ИКЕА. Изключение правят кухненските мебели, които изискват предварително проектиране, мебели, които включват комбинации от артикули и растенията.
ИКЕА България стартира онлайн магазин
- 28.04.2015 | 16:20
- 3393