Facebook и eBay ще си партнират в електронната търговия

share

Следващото поколение приложения за електронна търговия, интегрирани в социалните мрежи, ще се роди от ново партньорство между популярната мрежа Facebook и търговската платформа eBay, съобщи Ройтерс.

Кати Митич, директор във Facebook и член на борда на eBay Inc., обяви, че картата с връзки, които потребителите на социалната мрежа създават с приятели и онлайн съдържание - т. нар. Open Graph, ще бъде безпроблемно интегрирана в приложенията, разработвани за конкретни услуги на онлайн търговеца. Така например е услугата Magento, която представлява виртуални витрини със стоки. Ebay се опитва да насърчи външни разработчици да създават приложения за търговските платформи на компанията, особено при мобилните усторйства.

Вплитането на елементи от Facebook в онлайн търговията може да превърне пазаруването в интернет в много по-персонализирано преживяване, коментира Ройтерс. Така например ще се появяват мненията и коментарите на потребителите за дадена стока, пише dnevnik.bg.

Досегашното партньорство на еbay и Facebook позволяваше на потребителите да купуват реклами и кредити за социалната мрежа през PayPal, електронната система за разплащания на eBay.

В края на септемтври Митич, която оглавява мобилния маркетинг в компанията на Марк Зукърбърг, се присъедини към съвета на директорите на eBay, което засили спекупациите, че двата интернет гиганта подготвят нови форми на сътрудничество.

Водещи новини

Още новини