33 000 абонати на ЧЕЗ с електронни фактури

Интернет
share

ЧЕЗ изпраща електронна фактура на повече от 33 хил. битови клиенти.

Това сочи статистиката два месеца след въвеждането на услугата, съобщиха от компанията. До момента най-предпочитаният от клиентите канал за заявяване на услугата е корпоративният уебсайт.

Той е използван от 90 % от избралите да получават сметката си за електроенергия онлайн.

Най-голям е делът на предпочелите електронна фактура в София – над 60 %. Значителен интерес към услугата е отбелязан и в Плевен, и Благоевград, където са постъпили съответно 6% и 4% от всички заявки.

ЧЕЗ въведе услугата „електронна фактура” от 1 август тази година. Всички битови клиенти на компанията могат да се регистрират за получаването й безплатно на корпоративния сайт или с обаждане на денонощната информационна линия 0700 10 010.

Необходимо е потребителите да знаят своя Клиентски номер и Оторизационен код от хартиената фактура. Заявления се приемат също в Центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Бланка на декларацията има и на гърба на всички месечни фактури, издадени след 12 август.

Водещи новини

Още новини