С премиерата на флагмана си Galaxy S5, Samsung стартира и своята рекламна кампания Terminal 5, осъществена на летище Хийтроу. На въпросния терминал присъстваше и табела „Добре дошли на Терминал галакси С5".
Преди това обаче Nokia (вече собственост на Microsoft) беше представила по абсолютно подобен начин своите смартфони от серията Lumia – далеч преди премиерата на Galaxy S5, пише econ.bg.
На свой ред новите собственици на Nokia, Microsoft, съответно вече притежаващи и Lumia серията, пуснаха своя кампания на териториите на споменатото летище.
С идеята да се подиграят на своя конкурент. Рекламната кампания на Microsoft се зове „Навлизане в галактика“.
В своя блог Nokia описва кампанията по следния начин:
„Когато смелите астронавти Лумианати стъпиха за първи път на чисто новия терминал, те набързо осъзнаха, че няма такива неща като полет до „‘the Galaxy.’ Просто терминалът беше завладян от рекламите на друга компания, производител на мобилни телефони.“
След закупуването на Nokia, Microsoft е изключително агресивен в рекламните си кампании за телефоните на Nokia. И вероятно това е само началото на подобен род рекламни кампании.