Според данните на аналитичната агенция Flurry 14% от времето на потребителите на мобилни устройства преминава в използване на браузър, а Safari е на първо място сред интернет браузърите и заема 50% от цялата потребителска база.
Този показател за Google Chrome е 35%, а всички останали браузъри споделят помежду си третото място. Аналитиците отбелязват, че използването на приложенията на Google са отчетени както за iOS, така и за Android, пише "Монитор".
Според изследването всеки ден американските потребители в продължение на 2 часа и 42 минути гледат в екраните на своите смартфони, а 86% от това време преминава в експлоатиране на различни приложения, а не в разговори. Над една трета от това време (32%) е за игри, а 28% за социални мрежи и чат.
Останалите 14% от времето (23 минути) потребителите прекарват в използване на мобилния браузър.