Джъстин Тимбърлейк разкри новия облик на MySpace, предаде nme.com. Изпълнителят е един от тримата собственици на залязващия сайт, заедно с Крис и Тим Вандеркук, и от повече от година работи над обновяването на MySpace, като целта е сайтът да възвърне популярността си от миналото и да се превърне в предпочитаната музикална социална мрежа.
MySpace е платформата, отговорна за старта на успешните кариери на изпълнители като Arctic Monkeys и Лили Алън, но загуби популярност след появата на Facebook, Twitter, Soundcloud и Bandcamp.
В най-успешния си период MySpace бе оценен на 580 млн. долара, но след мълниеносното му западане Тимбърлейк и съдружниците му го купиха от Рупърт Мърдок за 35 млн. долара, съобщава БТВ.
Преди време Тимбърлейк сподели пред репортери, че: „Никога не сме възприемали това (новия MySpace – бел.ред.) като ребрандиране или обновяване. Това за нас е една изцяло нова платформа. Името остана, но смятам, че това е за добро. Най-важното нещо за нас беше да му придадем идентичност.”
Новият MySpace ще бъде с опростен интерфейс, но ще запази много от функционалностите, достъпни в сайта в миналото – блок с Топ 8 на приятелите ни, профилна песен и др.
Предишните три секции Музика, Снимки и Видеа сега ще бъдат обединени в една – Mixtapes, в която плейлистите и изображенията ще се визуализират едни до други.
В момента в MySpace са се регистрирали над 5 000 000 независими артисти, за които Тимбърлейк и компания се надяват, че ще успеят да пробият в музикалния бизнес благодарение на платформата, в която ще има и информация за това кои известни личности слушат музиката на даден артист и по този начин тя ще бъде популяризирана.
Потребителите ще могат да откриват и нови изпълнители с помощта на плейлисти и предложения за „сходни изпълнители”, базирани на жанрови сходства.
В момента можете да си направите профил в MySpace само, ако някой ви изпрати покана.