След вчерашните първи две снимки на новото поколение Range Rover, компанията се предаде и представи новия си модел.
Това се случва преди официалната му премиера, която ще се състои при откриването на автомобилното изложение в Париж.
По стара британска традиция дизайнът не е претърпял радикални промени. Но все пак такива има и те са повлияни от малчугана Evoque. Фаровете вече са по-тънки, а между тях е разположена радиаторна решетка с три ребра. Назад покрива се спуска полегато, придружен е от характерния за всеки Range ръбест профил, както и от спойлер, монтиран на задната врата. Формата на стоповете може да бъди оприличена като революция за британците.
Двигателите вероятно ще бъдат същите, с изключение на очакваното хибридно задвижване. Това означава V8 с 5 литра работен обем. Двигателят отново ще се предлага в атмосферна и версия с принудително пълнене от механичен компресор. Очаква се лека промяна в мощността. Тя ще бъде предавана от нова 8-степенна автоматична скоростна кутия.
Инженерите на Land Rover са поработили върху подобряване на ефективността, което включва по-ниско тегло, постигнато с използването на олекотена алуминиева платформа. Въпреки по-големите размери, добавили още 150 мм повече място на задните седалки, новата архитектура ще намали масата с около 350 кг в сравнение със стария модел.