Малко преди официалната си премиера в Женева, Hyundai i20 се появи в мрежата.
Малкият хечбек ще покаже новото си лице още следващата седмица на автосалона край женевското езеро и обещава да е един от най-икономичните и чисти модели в своя клас.
На първо място трябва да се отбележи, че досегашният дизайн е бил заменен от далеч по-модерния Fluidic Sculpture език, който марката интегрира към своята гама успешно с i30 и i40. Освен, че изглежда добре, новият i20 разполага и с едни от най-икономичните и чисти агрегати в своя клас.
На разположение на купувачите са 1.1-литровия 3-цилиндров дизел с мощност от 75 кс, който заедно с технологията Blue Drive изхвърля едва 84 гр СО2/ км. По-големият дизел - 1.4-литров агрегат с 90 кс, изхвърля 96 гр. СО2/ км.
Освен, че вече има по-зрял и атрактивен вид, i20 е и малко по-дълъг - с 55 мм в сравнение с предишното поколение. Височината и широчината на модела обаче остават непроменени.