Mazda Motor Corporation, съвместно с Japan Polypropylene Corporation, обедини две съставки на пропилен и каучук в смола с качествено нови характеристики и успя да ги разпредели в двуслойна структура според необходимите качества на повърхността и във вътрешността на основния материал за производството на брони.
В резултат на този успех се постигна значително намаляване на теглото, а повърхността предоставя отлично сцепление със слоя на боята, докато вътрешният слой запазва здравината и устойчивостта при поемане на удар, въпреки намалената дебелина.
Когато материалите се влагат в предните и задните брони, се достига редукция на теглото от около 20%. В процеса на производството на броните намалената дебелина позволява съкращаване на периода на охлаждане при формоването, а чрез прилагането на компютърни технологии при проектиране (CAE) е оптимизирана консистенцията на смолата. В резултат на това времето за формоване на бронята се съкращава наполовина от 60 до 30 секунди, което води до значително намаляване на потреблението на енергия в производствения процес.
Mazda ще продължава и в бъдеще да се стреми към намаляване на теглото на автомобилите и подобряване на динамичните им характеристики с цел да предостави на клиентите си удоволствие от шофиране в съчетание с изключителни екологични аспекти и отлична безопасност.