BMW показа новата 1-ва серия

Internet
share

Моделът астава на старта с най-модерни двигатели и технология на окачването, още по-висока ефективност, значително увеличен простор и иновативно оборудване. Единственият в този клас автомобил със задно задвижване последователно развива силните страни на своя предшественик, продаден в над 1 милион екземпляра.

Дължината на каросерията на новото BMW Серия 1 е увеличена в сравнение с предишния модел с 85 до 4324 мм, а междуосието - 30 до 2 690 мм. Мощното излъчване на автомобила се подчертава и от по-широката следа (+51 мм отпред, +72 мм отзад) и увеличената със 17 до 1 765 мм широчина на каросерията при непроменена височина (1 421 мм). Това се отразява положително както на мястото за краката на трите задни седалки (+ 21 мм), така и на увеличената с 30 до 360 литра вместимост на багажника.

Прецизно моделираните повърхности на каросерията и отличаващият се с модерна функционалност интериор подчертават премиум-характера на автомобила. Уникалната за компактния сегмент задвижваща концепция - надлъжно монтиран редови двигател отпред, задвижване на задните колела - помага на новото BMW Серия 1 да постигне ненадмината управляемост, като в същото време се отразява и на дизайна.

Типичните за марката пропорции се доминират от дългия преден капак, голямото междуосие и изместената назад пътническа клетка. Предната част се определя от голямата бъбрековидна радиаторна решетка, изразително оформените фарове и разделеният на три въздухозаборник.

Радиаторната решетка е наклонена напред, което подчертава предизвикателния характер на най-спортния компактен модел, повърхностите около нея са моделирани триизмерно и осигуряват жизнени светлинни ефекти. Четирите контурни линии на предния капак се насочват V-образно към решетката, подчератвайки динамичния устрем на дизайна.

Типичните за марката двойни кръгли фарове са скосени в областта на акцентиращата бленда. В комбинация с опционалните биксенонови фарове създаденият по този начин „концентриран поглед" се подчертава особено интензивно и от интеграцията на мигачите в вътрешния светлинен пръстен на фаровете и LED-акцентиращата светлина. За пръв път при BMW страничните мигачи са интегрирани в страничните огледала.

Водещи новини

Още новини