Според информация на източник от Porsche германците работят усилено по нов двигател с три турбокомпресора.
Така в Щутгарт ще последват примера на сънародниците си от BMW, които миналата седмица представиха първия двигател в историята си с три турбини. Разликата е, че при баварците тази система засега се използва само за дизеловия двигател, докато при Porsche той ще бъде бензинов с легендарната за марката шестцилиндрова боксер конфигурация.
Така новото поколение на Porsche 911 Turbo ще се появи с 3.8-литров боксер с три турбокомпресора и мощност от близо 530 кс. В сравнение със старата генерация, чийто работен обем е 3.6 литра, новият двигател развива 50 кс повече. За суперспорните GT2 и GT2 RS версии мощността се очаква да премине 550 кс.
Досегашната система от два големи турбокомпресора остава същата, като промяната идва от трето, по-малко турбо, което ще се задвижва от изгорели газове, събрани и от двата реда изпускателни колектори. С по-малкия си размер то ще осигурява работно налягане много по-рано, с което почти ще елиминира "турбо дупката", преди двата големи турбокомпресора да доставят максималното налягане. Така въпреки по-големия работен обем и мощност новото Porsche 911 Turbo ще бъде по-икономично и ще изхвърля по-малко вредни емисии.