Във вторник вечерта саудитският крал Салман нареди на съответните министерства да разрешат издаването на шофьорски книжки "без разлика, както на мъже, така и на жени" с указ, разтърсил ултраконсервативното кралство.
Мигновено след като това стана реалност маркетинг отделите на автомобилните компании запретнаха ръкави в търсене на ниша към новата група шофьори, а според световните медии Ford направиха най-добрата реклама, чийто успех се корени именно в семплия стил.
Американският производител публикува в социалните мрежи снимка на женски очи, които се отразяват в огледалото за обратно виждане.
"Добре дошли на седалката на шофьора", привества Ford дамите от Саудитска Арабия.
Часове по-късно обаче в социалните мрежи бе припомнена подобна реклама, с която Дж. Уолтър Томпсън Доха спечели награда на Dubai Lynx за сайта си Rafeef22.