Nissan с нов шоурум в София

share

Nissan България заедно с Омникар Ауто представиха новото дилърство на марката в София. Шоурумът е втори на Nissan в София и пети оторизиран сервиз.

На церемонията по откриване присъстваха Оливие Жан - Генерален директор на Рено Нисан България, Камен Илчев – Директор Nissan, Златомир Ангелов – Директор Омникар Ауто, служителите на новооткрития шоурум и представители на медиите.

“С постоянно увеличаващ се пазарен дял в България и в световен мащаб, с Nissan Qashqai като най-продавания кросоувър и с фокус, насочен към клиента, откриването на нов шоурум за нас беше естествен и дългоочакван момент.“, каза Оливие Жан.

„За 6 години като партньор на Nissan, Омникар Ауто успя да открие представителства в Бургас и Пловдив, изгради мрежа от модерни продажбено-сервизни центрове, сформира млади и успешни търговски екипи, допринесе не само за увеличаването на пазарния дял на марката, но и за налагането на различния имидж на иновативна и вълнуваща марка“ допълни Камен Илчев.

Шест години след откриването на първото представителство на Nissan в Бургас, Омникар Ауто стъпва и на пазара в София. Първата копка на новото представителство е направена през януари 2016 година. Декември същата година отваря врати новият център, който се разпростира на над 1000 кв.м. Общата изложбена площ заема 500 кв. м., върху която са разположени осем експоната. Сервизната част е с обща площ от 550 кв.м., като включва приемна и склад за резервни части.

Инвестицията в обекта възлиза на 3 000 000 лв., като 1 300 000 лв. са вложени в земята, 1 400 000 лв. в сградата и около 300 000 лв. в оборудване и корпоративна визуализация.

Новото дилърство на Nissan e седмото в България, което внедрява най-новите стандарти на марката за визуална идентичност и подредба.

Обособени за няколко ключови зони, които улесняват контакта с клиента.

ДОБРЕ ДОШЛИ

В основата на концепцията, стои разбирането, че към всеки клиент трябва да се подхожда с внимание, независимо от причината за посещение. Прави впечатление, че при влизане в шоурума, не се вижда традиционната рецепция, а „welcome point“, който е еквивалент на приветлива рецепция без бариери. Идеята е и клиентът и търговецът да застанат един до друг, без рецепция, бариера помежду си.

СЛУШАЙ И КОНСУЛТИРАЙ


Традиционните бюра за продажби и обособени офиси липсват. Позиционирани са различни видове маси и столове, които да отговорят на разбиранията за удобство на всеки клиент. Nissan има за цел да насърчи обсъждането на бъдещата покупка в неформална среда и чрез личен диалог с търговеца.

ОСВЕЖИ СЕ И ИЗБЕРИ ТВОЯ АКСЕСОАР НИСАН

Тази зона предразполага за комфортно и релаксиращо изчакване. Клиентът може да гледа продуктови филми по Nissan TV или да работи на лаптопа си, настанил се удобно, сякаш е в кафене. Зоната предлага безплатно кафе и вода, които да направят престоя още по-приятен.

Водещи новини

Още новини