На официална церемония в зала „Арена Армеец“ г-жа Камелия Славейкова, Изпълнителен директор на Shell България, връчи приза за „Автомобилен сервиз на годината“ на Индустриал Комерс ЕООД.
„Автомобилен сервиз на годината“ е конкурс, създаден по инициатива на Shell България и организиран от Прес-авто клуб България. Той се проведе тази година за първи път, като продължение на усилията на двете организации да отдадат заслужено внимание на грижата за автомобилите, на шофьорите и на автомобилните специалисти.
Изборът на автомобилен сервиз на годината премина през два етапа. За участие бяха поканени над 100 сервиза. Над 20 сервиза подадоха документи за участие, като в първия етап сервизите попълниха формуляри с описание на своята материална база, квалификация на персонала и практики в обслужването на клиентите. Във втория етап продължиха 13 сервиза, които бяха посетени от жури, съставено от експерти, журналисти с дългогодишен опит в автомобилния бранш, представители на потребителска асоциация, както и представители на Shell България.
„Преди всичко искаме да благодарим на всички, които приеха предизвикателството да участват в това първо издание на конкурса. Бяхме впечатлени от прилагането на водещи добри практики във всички сервизи“- каза Камелия Славейкова при награждаването.
„Видяхме едно изключително сериозно развитие на сервизната дейност в България“ - отбеляза г-н Владимир Илиев. „Това много ни затрудни в избора“.
Заради забележителни резултати, включващи инвестиция, направена в една впечатляваща материална база, практиките за удобство на клиента и отзивите на клиентите, международните стандарти, осигуряващи контрол на качеството на услугите, безопасни и здравословни условия на труд и опазване на околната среда, изключителните условия за гаранция на предоставената услуга, за Автомобилен сервиз на годината беше избран Индустриал Комерс ЕООД, оторизиран сервиз на Hyundai Motor Company за България, гр. София, "Околовръстен път" 260.
Награда за Индустриал Комерс ЕООД
Беше отличен и още един сервиз, в който големият опит на неговите собственици и мениджъри поставя един семеен бизнес на впечатляващо високо ниво. Автоцентър Митвас получи награда за компактен мултифункционален сервиз на годината.
Награда за Митвас
Журито остана силно впечатлено и от изключителните хора, които работят в този бранш. За Мениджър на сервиз, най-близо до клиента, беше награден г-н Владислав Александров от София Франс Ауто, Търговски сервизен комплекс 2 в жк. Люлин.
Награда за Владислав Александров от София Франс Ауто
„Пожелавам на всички автосервизи да продължават да работят все така всеотдайно за своите клиенти и нека 2012 година бъде пълноценна за всички“ – допълни г-жа Славейкова.
Допълнителна информация:
Shell България цели да информира шофьорите как да се грижат добре за своите автомобили. През 2009 г. Shell започна проекта „Аз обичам колата си“, целящ да насърчи шофьорите да извършват редовни технически прегледи при професионалисти. През 2011 г. стартира Shell Академия за горива за автомобилни специалисти, по време на която компанията представи подробна информация за конвенционалните горива и тяхната роля в грижата за автомобила. Конкурсът „Автомобилен сервиз на годината” е естествено продължение на тези инициативи.
Прес-авто клуб България провежда конкурса „Автомобил на годината“ от 1989 г. и той се е утвърдил като авторитетен приз за най-добрите автомобили. Прес-авто клуб България е организация, в която членуват журналисти, специализирани в автомобилната тематика, работещи в различните области на медийното пространство – радио, телевизия и класическа преса.
Жури:
Иля Селиктар – Прес-авто клуб България, Изпълнителен директор Автопрес
Богомил Николов – Председател на асоциация „Активни потребители“
Владимир Илиев – Национален рали шампион, автомобилен експерт
Любомир Станиславов - Прес-авто клуб България, главен редактор TopGear
Георги Колев - Прес-авто клуб България, главен редактор Auto Motor & Sport
Камелия Славейкова – Изпълнителен директор на Shell България
Стефан Николов/Иван Зафиров - Регионални мениджъри на Shell България