Американците се пренасочиха към малките коли

Getty Images/Guliver Photos
share

След като години наред беше засенчвана от японските си съперници, днес американската автомобилна индустрия поставя производството на малки коли в сърцето на стратегията си, в стремежа си да се възползва от промяната в предпочитанията на потребителите в епохата на бързо нарастващите цени на горивата, пише вестник „Ню Йорк таймс”.


Пренасочвайки вниманието си към малките коли и отклонявайки усилията си от поглъщащите бензин автомобили, които дълго поддържаха индустрията, компании като „Дженерал мотърс” и „Форд” запазват работните си места и създават условията за просперитета си.


Така една от всеки 4 продадени в САЩ коли през април е била компактна или субкомпактна кола, докато преди 10 години съотношението е било 1 към 8, коментира изданието.

Водещи новини

Още новини