Nissan, официалният световен автомобилен спонсор на UEFA Champions League, разкри най-вълнуващите моменти и играчи в турнира до сега. По време на кампанията, Nissan, в партньорство със спортните научни експерти от Университета на Лъфбъроу, използваха Nissan Excitement Index, за да анализират данните, събрани от „живи експерименти" с футболни фенове по време на мачовете от UEFA Champions League.
Кулминацията на всичко това бе създаването на научна формула за определяне на най-вълнуващите моменти, отбори и играчи в турнира. Анализът на данните от физиологичните реакции на феновете по време на мачовете, като процентно увеличение на пулса, скорост на дишане и електро-кожна активност, разкри петте топ момента от тазгодишното издание на UEFA Champions league.
Най-вълнуващият момент е дело на Томас Мюлер от „Байерн Мюнхен", който изравни резултата срещу „Ювентус" в сблъсъка им от 1/16-финалната фаза, изравнявайки резултата на 2:2 и вкарвайки мача в продълженията: