Hyundai i30 е най-продаваният модел на компанията и не е голяма изненада, че корейците засега предпочитат да не правят драстични промени. Така заложиха на фейслифт за наскоро обновения модел, в който всъщност има редица подобрения, но почти всички остават скрити под леко освежения дизайн на днешното i30.
Hyundai продължават да предлагат високо качество в изработката на купето и добри материали за интериора. Това, заедно с един от най-просторните салони в класа и големия багажник, са от основните качества, заради които много клиенти продължават да избират i30 пред останалите.
За да продължат да бъдат конкурентни на пазара, от Hyundai сложиха в новия i30 по-ефикасен дизелов двигател, представиха нова спортна турбо версия със 186 кс и много бърза DCT седемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя за топ версиите. Честно казано, тя е същата онази доказана трансмисия, която ползват Audi, Wolksvagen и останалите от групата им под името DSG. Затова не е изненада, че и в тестовия i30 работеше прекрасно.
Повече четете тук