Не е лесно да се откроиш от тълпата. Ако нямаш какво да кажеш, тя те поглъща и смила до нейното ниво. За да изпъкнеш и да те запомнят, трябва да си различен, трябва да си смел и да предизвикваш въпроси.
Истината е, че Renault Clio никога не е бил различен, или поне не беше различен досега. Новото поколение още на пръв поглед се откроява в трафика и ярко показва новата посока, по която поеха в Renault.
Най-важното е, че сега той има своя идентичност и не опитва да отговори на конкурентите си, като ги копира, а като им противоречи с цена и качество на използваните материали.
Clio е станал по-голям отвън и отвътре. Това обаче не се е отразило негативно на диетата, на която е бил подложен. Така в крайна сметка французите са свалили 100 кг от тялото му. По-издълженият силует идва и от по-ниския с 45 мм таван в сравнение със стария модел.
Задните врати са почти незабележими и благодарение на скритите дръжки се вписват доста красиво в задната част на хечбека. Вътре в купето е станало по-приятно за прибиваване. Централната конзола е като един общ панел, наподобяващ голям таблет. Там е всичко за връзката ви с колата и останалия свят. От екрана имате лесен достъп до навигация, мултимедия, телефон, информация за автомобила и др.
Многото пластмаса е неизбежна за всички представители в този сегмент и не е изключение при Clio, но използваните материали са значително по-качествени и по-добре сглобени в сравнение с предишното поколение.
Още по темата и снимки можете да видите ТУК.