Моника Валериева пробива на големия пазар, конкурира се с Ким Кардашиян

Моника Валериева пробива в най-голямата платформа за онлайн търговия в света „Амазон".

Изкусителката лансира усърдно козметичния си бранд „Мис Моника“ в продължение на 2 години.  Това не е останало незабелязано от чуждестранен бизнес фонд, който е решил да инвестира в продукта и да го издигне на световно ниво.

В бизнес средите се говори, че много скоро миглите и козметиката на Моника ще се продават в САЩ, а оттам и в цял свят през платформата „Амазон“.

Валериева влиза в директна конкуренция с Ким КардашиянКим Кардашиян Кимбърли Ноуъл „Ким“ Кардашян (на английски: Kimberly Noel „Kim“ Kardashian) е американска риалити. Чрез сделката за навлизането й в сериозния пазар, където са истинските пари, Моника буквално смазва другите наши миски, които разчитаха, че временната им популярност ще им донесе бизнес дивидент. Валериева пусна и провокативно промо видео на марката си.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Днес се чувствам горда и адски благодарна на целият екип, който седи зад този проект! Miss Monika Cosmetics,ще финализира и реализира всички продукти, които ще представим до месец в сайтове като Амазон, Американският пазар и общо взето из целият свят! Горда съм, че оцениха работата ми като висококачествена,като успешна и печеливша компания.Очаквайте до месец нашите червила, хайлайтъри, много нови модели мигли, лосиони с блестящ ефект и много нови продукти! Искам да благодаря на целият екип, който стои зад заснемането на рекламата на Miss Monika Cosmetics! Специални благодарности на Американският фонд,който инвестира и повярва в Miss Monika Cosmetics!Благодаря на Георги Тумпалов, който позволи и оказа съдействие да сме първите заснели продукция в едно забележително място, а именно замъка му “Влюбен във вятъра” в @castleofravadinovo Равадиново. Благодаря на тримата актьори, които взеха участие в проекта. Искам да благодаря на Ивет Фешън @ivetfashion и на модела @mariasufieva за перфектното й участие в рекламата. На невероятната Стефани Обадиару @stefanyobadiaru , която е неизменна част от екипа Miss Monika Cosmetics @missmonikacosmetics и застана за пореден път зад нас. Благодаря на видео директора Павлин Иванов @bashmotion на момчетата ,които се погрижиха за осветлението Григор Манолов, Мариан Ташев,на монтажиста Бохос Топакбашиан, на колориста Николай Кирков, както и на транспортната компания предоставила автомобилите си за пренасянето на цялата техника. Искренно благодаря на феноменалният Искрен Тончев @iskrata_ за музиката,която създаде за моята реклама. Благодаря на моята асистентка Вики Тонева за цялата помощ в организацията. На гримьора и мой личен приятел Никола Иванов @nicollafloridov на фризьора ни Здравко Куманов @zdravkokumanov Благодарности за бързата реакция и професионално отношение към нас от Светослав Статев @slodexx на фотографа ни Теди Грозданов @teddygrozdanov и не последно на стилиста ни Цецо Горанов @g0ran0v !Момчета, страхотни сте! Няма как да подмина прекрасното отношение и посрещане в Гранд Хотел Приморец.Незаменима е подкрепата на моите приятели и родители, които застанаха зад мен в един нов етап за компанията Miss Monika Cosmetics

A post shared by MV (@monikvaleriee) on

Коментари

Напиши коментар

Избори

още

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Клюки

още

Анкета

Коя певица харесвате повече?

Коя певица харесвате повече?

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.