Михаела Филева спи на палатка в гората (снимки)

• 17 август 2018 20:08

• 22515
  • 11
Михаела Филева спи на палатка в гората (снимки)
© Instagram

Певицата Михаела Филева спи на палатка в гората. Изгрялата от музикалното предаване "Х фактор" изпълнителка изобщо не се притеснява да си ляга под открито небе, пише в. "България днес".

Бившата на рапъра Павел тръгна на пътешествие от България до Австрия и премина почти през целия Балкански полуостров.

Вместо тя и приятелите й да отсядат в скъпарски хотели, компанията решава, че може да спи сред природата.

Вечер, когато вече нямат сили за каране, Филева и дружките й си набелязват някое красиво местенце и разпъват палатките си.

... Влюбих се в Черна Гора! Препоръчвам горещо! Там можеш да правиш всичко - хайкиг из планините им, рафтинг по река Тара, лодки в езерата им, имат си и плажове - в общи линии са само на няколко часа път с кола, а имат страшно разнообразна природата, нещо като нашата... само дето е доста по-чисто Решихме да останем още една вечер. С лекота зарязахме първоначалния план за Котор. Август е - само си представете жегата и претъпканото с хора крайбрежие - ъъ, по-добре не. По съвет на една от съдържателките на къмпингите през които минахме, се отправихме към Дурмитор - Национален парк, част от световното културно и природно наследство защитено от ЮНЕСКО, а и беше само на два часа каране. Тръгнахме навреме, бяхме близо и за първи, а ако трябва да съм честна и за последен път, пристигнахме по светло. Разпънахме се и взехме да мислим за вечерята. Подходихме доста класически - на лагерния огън си изпекохме наденички и хлебче, направихме си салата с пресни зеленчуци, имахме айвар ( нещо между лютеница и кьополо, което аз лично ядох едва за втори път), ако щете ми вярвайте, но не помня кога за последно ми е било толкова вкусно. Легнахме си, а Айра ме събуди още в 8. Заспахме рано, така, че си станах без да чакам втора кучешка покана и хайде пак на приключение. Къмпингувахме на 5 минути от Crno Jezero ( Църно езеро), съответно, след закуска, веднага се отправихме към него. Това е езерото с най-спокойната и кристално чиста вода, което съм виждала. Бърза снимка и тръгнахме отново да катерим. Три часа по-късно стигнахме до единствения viewpoint в околността. Продължихме още малко нагоре в търсене на още по-красива гледка, но не стигнахме до върха. Казаха ни, че до горе има още 3 часа, а ние искахме вечерта да тръгнем за Хърватска. Taка, че обявихме viewpoint-a за “нашия връх” и хайде обратно надолу. Айра беше дроб! ( прилагам снимка - дано я хване срам ) На езерото имаше каяци - възползвахме се естествено... и беше велико. Дори си напълних манерката с вода, нямаше как да не пия, казах ли вече, че водата беше кристално чиста? Карахме около час, хапнахме набързо и запалихме към държавата на световните футболни вицешампиони. ( следва продължение ... ) #roadtrip #tenttrip

A post shared by Mihaela Fileva (@mihaelafileva) on

... след Косово, още първата вечер (04.08), тръгнахме за Черна гора. Това ни решение беше определящо за начина ни на пътуване, защото ни хареса да се будим всяка сутрин на ново място, да го разглеждаме, а вечер да събираме всичко и да се местим. Не се съобразявахме с някакъв предварително изготвен план, единственото сигурно нещо беше, че на 8-ми, трябва да сме във Виена, за концерта на Ed Sheeran. Мислехме да се пуснем към Котор - туристическо градче на Адриатическия бряг, но навигацията ме прекара през доста лош планински път и след 6-7 часа каране по завои със средна скорост 30 км/ч, решихме да спрем посредата на пътя в Национален парк Biogradska Gora. На картата си харесахме някакво езеро, както и #viewpoint Bendovac, от който в интернет твърдяха, че има разкошна гледка към водния басейн. До там се стигало с катерене - идеално! Това беше нашето място! Пристигнахме посреднощ, хапнахме набързо, палатки, дюшеци, спални чували, измихме си зъбите ... и Лека нощ. Събудихме се рано... Спретнах се набързо и обух планинарските си обувки за първи път!!! След 2-3 часа катерене, бяхме на върха и пред очите ни се откри необятната красота на гледка, за която съм опитала да ви загатна в снимките. Стигнах и до извода, че не е лошо да съм по-старателна с кардио упражненията в залата, но това е друга тема... (... следва продължение) #trip #advanture #bendovac #montenegro #tenttrip #tentismyhome #naturelovers #hiking