Hot Wheels се изстрелва по вертикала на 2012 X Games в Лос Анжелис

  • 18 юни 2012 18:36

  • 2694
  • 0
Hot Wheels се изстрелва по вертикала на 2012 X Games в Лос Анжелис
©

 В събота, 30 юни, Hot Wheels ще се състезават за втори световен рекорд с анти-гравитационния двоен лупинг за двама състезатели на X Games в Лос Анжелис 2012 г. Двойният лупинг на Hot Wheels в реален размер ще събере зелените и жълтите състезатели от отборите на Hot Wheels™, които ще се подложат на първото по рода си предизвикателство, едновременно състезавайки се през мъчителен висок 20 метра вертикален лупинг.

Като част от наскоро стартиралите отношения с ESPN, предизвикателството на двойния лупинг Hot Wheels ще се излъчва в цялата страна по канал ABC и в целия свят по международните мрежи на ESPN, предоставяйки на всички свои фенове първокласен изглед към екшъна.

Продължаваме да надхвърляме границите на въображението, създавайки необикновени предизвикателства на живо, с които Hot Wheels оживява в световен мащаб и служи като пример за безстрашния и състезателен дух на марката,” заяви Саймън Уолдрън, маркетинг вицепрезидент в отдел wheels на Mattel. „Отношенията ни с ESPN ни позволяват да се възползваме от най-добрата сцена за екстремни спортове в света, към която да привлечем вниманието на нашите заклети фенове, които споделят вълнението ни от зашеметяващите приключения с автомобили.

Момчетата могат да пускат своите колички Hot Wheels в мащаб 1:64 в предизвикателството „Двоен лупинг“ Hot Wheels, където те да се състезават едновременно във вертикалния лупинг, проектиран по модел на новия комплект писти Double Dare Snare™ Hot Wheels, наличен в магазините в целия свят.

Предизвикателство „Двоен лупинг“ на Hot Wheels

Феновете по света ще гледат в захлас как двамата състезатели ускоряват до 84 км/ч преди да влязат в 20-метровия лупинг, достигайки 7 G странично ускорение, докато се въртят в него. G-ускорението, което се достига в двойния лупинг на Hot Wheels, се равнява на усещането, което пилотите на бойни самолети изпитват при полет.

 

През 2011 г. отбор Hot Wheels постигна невъзможното приземяване на разстояние от 101 метра след скок на стотното състезание Indianapolis 500. Епичната победа донесе на Hot Wheels световен рекорд за скок на далечина с автомобил със задвижване 4х4 и още по-голямо признание от феновете по света.

Състезателите на отбор Hot Wheels

Отбор Hot Wheels е група от реални професионални каскадьори, които участват в четири дисциплини с превозни средства – рали (зелени), дрифтинг (сини), офроуд камиони (жълти) и мотокрос в свободен стил (FMX-червени). Всеки се отличава с уникални характеристики и стил на шофиране, които допълнително нажежават бясното състезание. Предизвикателството „Двоен лупинг“ на Hot Wheels ще изпита зеленият шофьор, известен с невероятните скорости, които развива, както и жълтият шофьор, признат за способността си да поставя рекорди.

  • Танър Фауст (Жълт отбор) е трикратен златен медалист на X Games, двукратен шампион на Formula Drift, който освен това постигна за Hot Wheels така желания, разбиващ рекордите скок на разстояние на миналогодишното състезание Indianapolis 500. Тази година Танър пак ще се състезава на X Games в Лос Анжелис на трасето за рали-крос.

  • Грег Трейси (Зелен отбор) е един от водещите каскадьори в Холивуд, Грег прави каскади за филми и реклами от 1991 г. насам. Той е и шесткратен шампион на Pikes Peak – едно от най-екстремните състезания в света.

Hot Wheels & ESPN X Games

Предизвикателството „Двоен лупинг“ на Hot Wheels на X Games в Лос Анжелис съчетава емблематичната марка играчки за момчета и световната водеща марка и състезание за екстремни спортове в света.

Предизвикателството „Двоен лупинг“ на Hot Wheels е страхотно допълнение към изживяването, което X Games носят. Hot Wheels съживява това, за което много деца си мечтаят от години, докато играят с количките си Hot Wheels,” заяви Тим Рийд, Старши програмен директор на ESPN. „Радваме се, че поддържаме отношения с Hot Wheels и че ще създадем един завладяващ спектакъл в рамките на четирите дни на състезанието от световна класа за екстремни спортове в центъра на Лос Анжелис.

В САЩ феновете могат да гледат разтърсващото предизвикателство „Двоен лупинг“ на Hot Wheels на 30 юни по канал ABC в 11:20 местно време. Спускането по двойния лупинг ще се излъчва и на www.HotWheels.com.

За феновете на Hot Wheels от всяка възраст

През 2012 г. Hot Wheels ще покаже 19 епизода на живо в уебсайта си: www.HotWheels.com. Момчетата ще могат да гледат състезателите от любимия си отбор Hot Wheels, когато правят възможно най-екстремните каскади в съоръжението за тестване Hot Wheels Test Facility™. Освен това, във връзка с X Games, зрителите могат да гласуват за състезателя, който те смятат, че притежава качествата, необходими за да се класира на първо място в предизвикателството „Двоен лупинг“ на Hot Wheels.

А сега, до 29 юни, феновете могат да гледат специални кадри „зад кулисите“ и ежедневно да гласуват на страницатa на Hot Wheels във Facebook за този, който те смятат, че ще финишира първи в предизвикателството „Двоен лупинг“ на Hot Wheels. Избрани фенове в Съединените щати, които са посочили печелившия състезател, ще бъдат включени в лотария с възможност да спечелят специално издание на метална количка в мащаб 1:64.

МОЛЯ ПОСЕТЕТЕ WWW.HOTWHEELSMEDIA.COM ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ В ПРЕСАТА, СНИМКИ С ВИСОКА РЕЗОЛЮЦИЯ ИЛИ КАДРИ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ С ВИСОКО КАЧЕСТВО.

За марката Hot Wheels

От 1968 г. Hot Wheels са известни със своята страст да създават вълнуващи изживявания с автомобили чрез иновативни продукти. С повече от 41 милиона фенове, Hot Wheels са №1 производителят на колички в Съединените щати, създаващ най-впечатляващите коли, които можете да си представите. Марката Hot Wheels стартира като линия от 16 метални автомобили в мащаб 1:64. Днес тя се е превърнала в истинска световна запазена марка за момчета на всякаква възраст, а продуктите включват от резервни части и лицензирани облекла до маркови дигитални материали от отбор Hot Wheels – реален състезателен екип от професионални шофьори, които изпълняват първокласни каскади. За най-готините игри и видеоклипове посетете www.HotWheels.com и www.Facebook.com/HotWheels.

За Mattel

Mattel, Inc. (NASDAQ:MAT - News) (www.mattel.com) е световен лидер в проектирането, производството и продажбата на играчки и продукти за семейството. Продуктите на „МАТЕЛ” включват най-продаваните марки, като Barbie®, най-известната модна кукла, позната на света, Hot Wheels®, Matchbox®, American Girl®, Radica® и Hot Wheels® RC, както и марките Fisher-Price®, включително Little People®, Power Wheels® и широк набор от други забавни играчки. През 2011 г. „МАТЕЛ” за четвърта поредна година присъства в класацията на „100-те най-добри работодатели”, изготвена от списание FORTUNE. Освен това, фирмата е класирана от списание Corporate Responsibility („Корпоративна отговорност”) в класацият на "100-те най-добри корпорации”. С главно седалище в Ел Сегундо, Калифорния, „МАТЕЛ” има приблизително 30 000 служители в 43 държави и територии, и продава продукти в повече от 150 държави. В „МАТЕЛ” ние „Създаваме бъдещето на игрите".

Последвайте канала на

Novini.bg
2694 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини