Предложения за ефективни упражнения

  • 22 юни 2021 11:35

  • 302
  • 0
Предложения за ефективни упражнения
© Pixabay

Фитнесите отвориха врати, но това не значи, че не можеш да тренираш и вкъщи, в парка или на плажа. foodpanda ще ти даде съвет какви упражнения да правиш, за да постигнеш желаните резултати.

Първото упражнение е  - лицеви опори. Има няколко варианта на лицевите опори в зависимост от това каква група мускули искате да натоварите. Лицеви опори с широко разтворени ръце са главно за натоварване на  гърдите (най-вече външната им част), а трицепсът участва по-малко (обратно, при тесен хват наблягате на трицепса). Ако сте начинаещ е нормално това упражнение така е толкова лесно. Тогава може да използвате варианта при който опорната точка са коленете, а не ходилата. Може да го използвате като главен вариант или в края на сериите, когато вече усетите силна умора и напрежение.

Второто - Глутеус Мост. Страхотно упражнение за седалищните части. Особено подходящо за дамите. То може да се изпълнява както и със собствено тегло, така и с някаква тежест. При това упражнение участващи мускули са : седалищна мускулатура и задна бедрена мускулатура. Упражнението може да бъде изпълнено и с ластици, поставени на коленете. Така натоварването е по - голямо и ефективността също.

Трето упражнение - Баланс и клякане на един крак. Застанете на левия крак и вдигнете десния крак няколко сантиметра над земята, като го държите близо до левия глезен. Свийте левия крак на около 90 градуса, клякайки и запазвайки гърба изправен. Опитайте се да достигнете левия крак с дясната ръка. След това се върнете до начална позиция. Това упражнение ще ви помогне да тонизирате коремчето, краката и дупето едновременно. Използвайте гирички за това упражнение. Ще усетите по - голямо натоварване.

Следващото упражнение - Планк. Това упражнение е пренесено от йогата и ще ви бъде изключително полезно за изграждането на базова сила, стабилност и издръжливост в областта на торса и коремната мускулатура. Има няколко различни варианти на планка, но ще разгледаме базовия, който всъщност е подходящ за начинаещите.

Последното упражнение е Клек. Това упражнение може на пръв поглед на изглежда просто и нещо, което го изпълняваме в ежедневните си дейности, но не е точно така. При клека има особени моменти, на които трябва да обърнеш внимание, за да може положителните резултати от него да се отразят на дупето и краката ти. Има доста различни варианти за клек. Един от тях е да използвате тежести или ластици.

Novini.bg
302 0

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини