Елза и Анна смазаха конкуренцията

Продължението на 53-та поред анимация на "Дисни" - "Замръзналото кралство 2", което излиза шест години след първия филм, се превърна в абсолютен хит в киносалоните у нас, сочат обобщените данни от киносалоните.

Историята на Арендел с Анна, Елза, Кристоф и Олаф взе от общо 66 958 зрители 695 305 лева приходи само за първите три дни у нас.

На втора позиция продължава да е българската драма "Доза щастие". Филмът, създаден по биографичната книга на Весела Тотева, и в който главната роля играе дъщеря й Валентина Каролева, е вече трета седмица на екраните и е гледан от 56 202 зрители и има 461 279 лева приходи.

Трето място е за "Пълно ускорение", който разказва за надпреварата между "Форд" и "Ферари" в "24 часа на Льо Ман". Лентата, която може да се разчете и като поклон към направеното от Кен Майлс и Карол Шелби за състезателният модел "GT40", е гледана от 24 265 зрители и има 246 156 лева приходи за десетте дни у нас.

Четвърти по ред е вторият премиерен филм от миналия уикенд - "Един дъждовен ден в Ню Йорк". Романтичната комедия на Уди Алън, издържана в познатия и типичен за него стил, е гледана от 9 982 зрители и има 87 960 лева приходи за първите три дни у нас.

На пето място сред най-гледаните филми е "Писма от Антарктида". Българският филм за майка, която не може да избере момента да съобщи на своя син, че е останал без баща, е вече почти два месеца на екраните у нас и за това време са го гледали 9 187 зрители и има 87 960 лева приходи.

Шеста позиция е за драмата "Последната Коледа", изпълнена с песни на "Wham!" и посмъртната песен на Джордж Майкъл - This is now. Процесът на адаптация на Кейт след трансплантацията на сърце, чийто донор е виртуално близо до нея, сближаването й със семейството, е гледано от 12 218 зрители и има 122 925 лева приходи за десетте дни на екраните у нас.

Седмо място е за "Семейство Адамс". Анимацията, чийто първообраз е комиксът на Чарлз Адамс от 1938 година, но този път разказва за влизането на фамилията Адамс в Ню Джърси и сблъсъкът й с цивилизацията, както и този на цивилизацията с нея, е гледана от 44 285 зрители и има 449 770 лева за месец на екраните у нас.

На осмо място сред първите десет е "Господарка на злото 2". Случващото се около подготвената сватба между Аврора и Филип, която трябва да сроди Горско царство и това на човеците, е вече месец и половина на екраните у нас и за това време са го гледали 136 526 зрители и има 1 421 955 лева приходи.

Девето място е за "Битката за Мидуей", който разказва военноморската битка през юни 1942 година. Случващото се в тихоокеанския атол във войната между Япония и САЩ е гледано от 7 156 зрители и има 69 959 лева приходи за десетте дни у нас.

Десето място заема българският "Завръщане". Историята на трима пловдивчани, които се връщат 20 години след детството си там, за да помогнат на останалия в града - четвърти приятел, която се преплита със случки от миналото и настоящето, е вече месец и половина на екраните и е гледана от 82 478 зрители и има 742 529 лева приходи от билетите им.

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Филми

още

Анкета

С кои вещи не бихте се разделили лесно?

С кои вещи не бихте се разделили лесно?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.