"Господарка на злото 2" продължава трета седмица да е на върха у нас

Продължението на излезлия преди пет години "Господарка на злото 2" вече трета седмица събира най-много зрители в киносалоните, сочат обобщените данни у нас. Случващото се в Горско царство с Аврора, Злодеида, Диавал от една страна и принц Филип и кралица Ингрид - от друга, е видяно от вече 105 019 зрители и има 1 098 638 лева приходи.

Първата премиера от миналия уикенд - анимацията "Семейство Адамс", е на втора позиция. Новата версия на познатите лица от четката на Чарлз Адамс и рисунките му в "Ню Йоркър" от 1938 година и започналата телевизионна и кино презентация след 1964 година е гледана от 15 698 зрители и събира 162 077 лева приходи, в които са включени и тези от деня на Хелуин, когато филмът стартира на екраните.

Българският "Завръщане" е на трето място по зрителски интерес след третата седмица на екраните. Спасяването на единствения останал в Пловдив приятел от другите трима, за да остане в къщата, в която живее, което се преплита със спомени от детството и случки в настоящето, е гледано 57 689 зрители и има 518 942 лева приходи.

Четвърто място е за "Терминатор: Мрачна съдба". Историята му продължава тази от "Терминатор 2: Страшният съд" от 1997 година. След десет дни на екраните у нас филмът, в който Сара Конър и Грейс обединяват сили срещу Рев-9 е с 21 285 зрители и има 207 904 лева приходи.

На пето място е "Жокера", носител на "Златния лъв" от венецианския фестивал. Прераждането на Артър Флек чрез пътя му като комедиант до най-зловещия образ на престъпността и хаоса в Готъм сити е вече пета седмица на екраните у нас и за това време е гледано от 114 567 зрители и има 1 089 403 лева приходи.

Трилърът "Обратно броене" е на шесто място. Случващото се след инсталацията на зловещо приложение за времето, което остава до края на живота ти и опитите да бъде спрян кръгът от убийства е гледано от 14 335 зрители и има 120 548 лева приходи за десетте дни у нас.

Седмо място е за екшъна "Близнакът". Историята за излизащ от занаята наемен убиец, който се изправя срещу младия си клонинг в смъртоносна надпревара е вече четвърта седмица на екраните у нас и за това време са го гледали 32 952 зрители и има 356 914 лева приходи.

На осмо място е анимацията "Клара", която е вече десет дни на екраните у нас. Спасяването на вълшебния дракон и връщането му в Драконов град са видени от 6 097 зрители и имат 51 225 лева приходи от билетите им.

Девето място е за анимацията "Загубеният йети", която вече пета седмица е сред първите десет у нас. Пътешествието от Шанхай до Хималаите на малко момиче и намереното на покрива на къщата й е бебе йети е гледано от 42 666 зрители и има 407 586 лева приходи.

Десето място е за "Angry Birds: Филмът 2", който устоява вече 11 седмици на зрителския интерес. Колаборацията между гневните птици и зелените прасета срещу орлите от ледения остров е гледана от 75 747 зрители и има 696 543 лева приходи.

Извън първите десет са други две премиери от миналия уикенд. "Пет е съвършеното число", създаден по комиксите на Игор Тувери-Игорт, който е гледан от 918 зрители и има 7 750 лева приходи. Испанският "Танц" за цикъла на живота и борбата за оцеляване е гледан от 91 зрители и има 662 лева приходи. 

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.