Георги Гвоздейков: Колкото повече поддържаме колата си, толкова по-малко проблеми ще имаме на годишния технически преглед

  • 07 август 2024 08:50

  • 1330
  • 15
Георги Гвоздейков: Колкото повече поддържаме колата си, толкова по-малко проблеми ще имаме на годишния технически преглед
© Кадър: БТВ

Служебният министър на транспорта и съобщенията Георги ГвоздейковГеорги ГвоздейковГеорги Гвоздейков е авиационен инженер, завършил магистърска програма по „Авиационна техника обясни, че няма съществена промяна в правилата за годишните технически прегледи (ГТП) на автомобилите. По думите му това, което е станало, е дигитализация на процеса, с което е бил премахнат човешкият фактор. Той подчерта, че процентът на колите, които не преминават ГТП, е нисък.

„Замърсява тази кола, която не е поддържана, това може да бъде кола и на две години. Всичко зависи от правилната поддръжка на автомобила. Колкото повече внимание отделяме на техническото състояние на автомобила, толкова по-малко проблеми ще имаме по време на Годишния технически преглед“, поясни още транспортният министър.

Гвоздейков: Хаос с техническите прегледи на автомобилите няма, игнорирахме човешкия фактор

В сутрешния блок на bTV Георги ГвоздейковГеорги ГвоздейковГеорги Гвоздейков е авиационен инженер, завършил магистърска програма по „Авиационна техника бе попитан и за смяната на шефа на „Автомобилна администрация“. Той мотивира решението си да освободи от длъжността Борислав Муеров с липсата на резултати и натрупани назад в годините проблеми. За избора си да назначи отново на поста добре познатия от близкото минало Дамян Войновски Гвоздейков обясни, че Войновски е доказал се професионалист, който познава материята и е разпознаваем в бранша.

По темата с освобождаването на генерал-майор Златко Златев като генерален директор на правителствения авиоотряд служебният министър посочи, че Златев си е позволявал да лети за частни авиокомпании, което е в разрез с договорните му ангажименти.

Уволненият шеф на Държавния авиоотряд: Мотивът е, че съм придобил право на пенсия

Генералният директор не трябва да лети, той трябва да бъде администратор и да организира полетите, напомни министър Гвоздейков.

За назначения на негово място Тодор Коджейков министърът увери, че той има достатъчно административен опит.

Последвайте канала на

Владимир Василев
1330 15

Свързани новини

Коментари 15

Добави коментар
Тош ко

2024.08.07 | 17:49

15
Ама много тъп!!!
Тош ко

2024.08.07 | 17:48

14
Тъп Гвоздей!
Стига комунистически методи!

2024.08.07 | 09:11

5
Къде в ЕС има Годишен технически преглед, изискван от държавата, платен от гражданите и данните пратени на държавата без разрeшение. Който изисква действие от Вас и ползва информацията Ви, трябва да заплати разхода!

2024.08.07 | 12:05

13
Ти да не караш каруца с кон ?
ТЕМНЫЙ ДЖИН

2024.08.07 | 10:00

12
ЧИН МИН РАШИД АЛ ДИН И КАМИОН С ГОВ НА ПО ТЕМАТА ЩЕ ВИ РАЗГОНЯ ФАМИЛИЯТА ХАЗНАРСКИ СВИ НЕ !
ТЕМНЫЙ ДЖИН

2024.08.07 | 09:49

11
ПО БЫРЗО У МИРАЙТЕ ИЗРОДИ ! ПО БЫРЗО !
БЪЛГАРИ ГОВ НА

2024.08.07 | 09:44

10
КОСМИЧЕСКИ ОТРЯД НЕМА ЛИ ДА СИ НАПРАВИТЕ БЕ ДА ВИ ЕВА ПИ ЧКАТА МАЙЧИНА !
4 МИЛИОНА ГОВ НАРИ

2024.08.07 | 09:40

9
ДЪРЖАВЕН АВИООТРЯД
Toni Ivanov

2024.08.07 | 09:22

6
На две години в Америка също има технически преглед на колите за изгорелите газове,но там данните за работата на двигателя се извличат от бордовия компютър на колата,а не от ауспуха. Вземаните данни от ауспуха могат да се манипулират според това колко на вътре е поставен сензора за отчитане на изгорелите газове,а това е един остарял метод за съвременните коли.

2024.08.07 | 09:35

8
В България автомобилите са много по-малко от САЩ

2024.08.07 | 09:29

7
В България не всички коли са с компютър...
гошо

2024.08.07 | 09:06

4
Некадърник и гербераст.
Stanislav

2024.08.07 | 09:01

1
Прав е. От някъде трябва да се започне. По улиците се движат абсолютни кочини

2024.08.07 | 09:05

3
Така е при капитализма. Това имат хората, това карат. Или градовете са само за богати?

Добави коментар

Водещи новини