-
14 юни 2024 10:35
- 1212
- 1
„ПП-ДБ са тези, които са похарчили най-много пари в Meta – над 1 000 000 лв. Те са го направили най-проследимо, защото е от един официален профил. Друг е въпросът дали е най-работещо и дали това, което виждаме официално е единственият вид плащане. Нямат обаче най-големият engagement, не достигат до най-много хора“.
Това каза в „Тази сутрин“ Стоил Цицелков, член на Обществения съвет на Централната избирателна комисия (ЦИК).
„Други партии профилират и насочват своето съдържание по местни странички, където си плащат на реклама, така са ГЕРБГЕРБ е дясноцентристка популистка, консервативна и проевропейска политическа партия в. Проблемът е, че социалните мрежи не са направили лесно изваждането на тази информация и трябва да се рови едно по едно. Все още правим анализа“, допълни Цицелков.
Той отбеляза, че партия „Величие„Величие“ е националистическа политическа партия в България, учредена през“ е създала страшно много профили в социалните мрежи ден преди изборите – на 8 юни, и в деня на вота – 9 юни, без да плати нищо.
„Отчитайки изборните резултати и това, че социологическите агенции не успяха да засекат този феномен най-вероятно говорим за мобилизация на вид протестен вот в последния момент преди изборите. Именно това органично споделяне от много профили в социалните мрежи в последния момент им е дало много повече видимост, което е факт не само за Meta, но и за TikTok, който навлиза много активно е изключително популярен в България“, каза доц. Калин Калинов, преподавател по Бранд мениджмънт в социалните мрежи и зам.-декан на ФЖМК.
„Основно това е дезинформация. Масово тези неща, които толкова силно влияят на хората ден преди изборите са неща, които в традиционна медия няма как да излязат – за лошия Европейски съюз, абсолютно нонсенс неща, които не са базирани на факти и много лесно биха отхвърлени от факт чек. Това се случва в групите и партиите много умело ги използват“, допълни Стоил Цицелков от Обществения съвет на ЦИК.
По думите на експертите именно социалните мрежи оказват голямо внимание върху избора на младите за кого да гласуват. Партиите разчитат предимно на насочени съобщения и персонализация.
Видеосъдържанието започва все повече да доминира и затова ТикТок е приоритетен канал за комуникация. Съдържанието с неясен произход и източник обаче е един от най-големите проблеми там.
Последвайте канала на
Свързани новини
Торонто обяви Везенков
Официално: Левски представи нов вратар
Легенда на Германия: България трябва да изгражда футболисти с характер
Григор Димитров започва срещу сърбин на "Уимбълдън"
Иво Иванов пред Sportal.bg: Стискам палци Везенков да остане в НБА
Евро 2024 - следете всичко най-интересно в Германия с екипа на Sportal.bg
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Министър Владимир Малинов освободи от длъжност изпълнителния директор на БЕХ
28 юни 202420:46
ДПС-Пловдив сне доверието си от Рамадан Аталай, искат оставката му от парламента
28 юни 202420:53
Татяна Буруджиева: Представителната демокрация е пробита отвсякъде, но партиите се трансформират
28 юни 202421:17
Политологът Димитър Аврамов: Обществото ни се е отдало на хедонизъм и отказва да се занимава с основните въпроси
28 юни 202421:12
Водещите новини! Васил Терзиев: Вътрешният министър ме заплашва, чакам служители на МВР да ме арестуват. МС: Страната ни твърдо подкрепя Украйна (и още…)
28 юни 202419:09
Адвокатката на Брендо: Абсурдно е да се твърди, че е кацнал в България на изоставено летище
28 юни 202419:44
Напрежение в селото на биячите на шофьора на автобус с туристи, пълно е с жандармерия
28 юни 202419:10
Владимир Путин: Русия трябва да започне да произвежда ракети със среден обсег в отговор на действията на САЩ
28 юни 202421:36
Руски ракетен удар в Днепър взе жертви
28 юни 202422:18
2024.06.17 | 21:55