-
14 юни 2024 10:35
- 1335
- 1
„ПП-ДБ са тези, които са похарчили най-много пари в Meta – над 1 000 000 лв. Те са го направили най-проследимо, защото е от един официален профил. Друг е въпросът дали е най-работещо и дали това, което виждаме официално е единственият вид плащане. Нямат обаче най-големият engagement, не достигат до най-много хора“.
Това каза в „Тази сутрин“ Стоил Цицелков, член на Обществения съвет на Централната избирателна комисия (ЦИК).
„Други партии профилират и насочват своето съдържание по местни странички, където си плащат на реклама, така са ГЕРБГЕРБ е дясноцентристка популистка, консервативна и проевропейска политическа партия в. Проблемът е, че социалните мрежи не са направили лесно изваждането на тази информация и трябва да се рови едно по едно. Все още правим анализа“, допълни Цицелков.
Той отбеляза, че партия „Величие„Величие“ е националистическа политическа партия в България, учредена през“ е създала страшно много профили в социалните мрежи ден преди изборите – на 8 юни, и в деня на вота – 9 юни, без да плати нищо.
„Отчитайки изборните резултати и това, че социологическите агенции не успяха да засекат този феномен най-вероятно говорим за мобилизация на вид протестен вот в последния момент преди изборите. Именно това органично споделяне от много профили в социалните мрежи в последния момент им е дало много повече видимост, което е факт не само за Meta, но и за TikTok, който навлиза много активно е изключително популярен в България“, каза доц. Калин Калинов, преподавател по Бранд мениджмънт в социалните мрежи и зам.-декан на ФЖМК.
„Основно това е дезинформация. Масово тези неща, които толкова силно влияят на хората ден преди изборите са неща, които в традиционна медия няма как да излязат – за лошия Европейски съюз, абсолютно нонсенс неща, които не са базирани на факти и много лесно биха отхвърлени от факт чек. Това се случва в групите и партиите много умело ги използват“, допълни Стоил Цицелков от Обществения съвет на ЦИК.
По думите на експертите именно социалните мрежи оказват голямо внимание върху избора на младите за кого да гласуват. Партиите разчитат предимно на насочени съобщения и персонализация.
Видеосъдържанието започва все повече да доминира и затова ТикТок е приоритетен канал за комуникация. Съдържанието с неясен произход и източник обаче е един от най-големите проблеми там.
Последвайте канала на
Свързани новини
Ще попречи ли снегът на дербито Ливърпул - Манчестър Юнайтед
Галин Иванов с лют отговор: С президент Венци Стефанов Славия се бори да не изпадне
Венци Стефанов в здрава разправия с фенове, отправи тежки обвинения към Галин Иванов, и Вуцов си тръгва
Трагедия сполетя Станка Златева
Агентът на Зиркзее опитва да задвижи трансфера му в Ювентус
Де Бройне не мисли за новия си договор с Ман Сити
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
След серията почивни дни: Очаква ли се засилен трафик?
05 януари 202508:24
Застраховката „Гражданска отговорност“ може да поскъпне
05 януари 202507:22
Гл. инспектор Близнаков разкри подробности за катастрофата край Търново
05 януари 202509:06
Шоков скок на цената на хляба - на места повишението надхвърля 30%
05 януари 202507:39
Поскъпването на хранителните стоки на едро продължава
05 януари 202506:47
Натискът върху израелското правителство расте - хиляди хора настояват за сделка за заложниците
05 януари 202507:03
Байдън връчи престижния „Президентски медал на свободата“ на редица известни личности
05 януари 202507:17
Ден на траур в Сърбия заради масовото убийство в Цетине
05 януари 202507:48
Голям църковен празник е днес - Попова Коледа! Спазват се редица традиции и обичаи
05 януари 202506:01
2024.06.17 | 21:55