-
30 май 2023 07:23
- 593
- 0
Вицепремиерът и министър на транспорта Христо АлексиевХристо Алексиев е роден на 19 септември 1980 г. Магистър по „Международни, който подписа Меморандум за разбирателство за морско сътрудничество между България и Пакистан, заяви в отговор на въпрос на "Хоризонт", че не вижда нищо притеснително в това, че в Комисията за защита на конкуренцията са подадени 6 жалби, свързани с обществените поръчки за новия подвижен състав на БДЖ.
Христо АлексиевХристо Алексиев е роден на 19 септември 1980 г. Магистър по „Международни посочи, че той и неговият екип са направили всичко възможно, макар и със забавяне, да се подготвят добри обществени поръчки така, че след като бъде закупен подвижния състав за БДЖ, да бъде гарантирана и неговата поддръжка.
Забавянето на обявяването на обществените поръчки е натрупано и от предишни управления на Министерството на транспорта, каза още той и поясни, че преди обявяването им са направени много сериозни пазарни консултации. От тях е станало ясно, че около 10 големи европейски компании, както и такива извън Европа, проявяват интерес към търговете:
"Макар че за мен в тези жалби прозира и, как да кажа, опит от страна на определени големи западни компании да прокарват тяхна техническа политика, която за тях е изгодна на държавата. Държавата има ясни изисквания към този подвижен състав, ние сме преценили той какъв трябва да бъде и какви технически параметри трябва да има, за да може най-добре да обслужва пътниците, съобразено с условията в България".
Припомням, че в края на април бяха обявени 4 обществени поръчки за 35 едноетажни мотриси,7 двуетажни, 18 маневрени локомотива и 20 пуш-пул влака, а инвестицията се финансира с европейски средства по Плана за възстановяване и устойчивост, както и с бюджетни средства.
Министерството на транспорта обаче е направило промени в документацията на някои от търговете. Христо АлексиевХристо Алексиев е роден на 19 септември 1980 г. Магистър по „Международни обясни причинете: "Някои проекти бяха направени така, че, макар и българска, е само една компания да може да участва. Това дали смятате , че е правилно. Трябва да има конкуренция и трябва да бъдат водещи нуждите на железопътния транспорт, а не претенциите на определени компании".
Последвайте канала на
Свързани новини
ЦСКА - София увеличи драстично капитала, за да реши сериозен проблем - собствениците наливат нови 20 млн. лева в клуба
Усик отново подчини Фюри и вече няма какво да покорява
Кметът на София подписа договора за "Герена"
Балкан диктува темпото в Ботевград
Ето кой е най-вероятният следващ съперник на Александър Усик
Тайсън Фюри: Може би ще се бия отново, но е възможно да не се случи повече
Водещи новини
На конференцията на ДПС: Новото начало е факт, предстоят да се случат още много хубави неща за хората
22 декември 202412:10
Вътрешният министър: Няма да се откажем от издирването на 13-годишния Николай
22 декември 202412:46
Златанов: Готови сме да посрещнем предизвикателството за опазване на границите по нов начин след приемането ни в Шенген
22 декември 202412:23
Етнолог: На Бъдни вечер не се събираме да ядем и пием
22 декември 202413:14
Проф. Петрова: Употребата на имуностимулатори без нужда е „отворена врата” към автоимунните заболявания
22 декември 202413:44
Колеги на атентатора от Магдебург: Беше в отпуск по болест в продължение на седмици
22 декември 202413:49
Путин: Русия е готова да нормализира отношенията със САЩ, но без да накърнява интересите си
22 декември 202412:47
Защо руският генерал Игор Кирилов беше легитимна мишена за Киев
22 декември 202413:13
Жълт код за валежи в 9 области
22 декември 202412:41