-
30 май 2023 07:23
- 590
- 0
Вицепремиерът и министър на транспорта Христо АлексиевХристо Алексиев е роден на 19 септември 1980 г. Магистър по „Международни, който подписа Меморандум за разбирателство за морско сътрудничество между България и Пакистан, заяви в отговор на въпрос на "Хоризонт", че не вижда нищо притеснително в това, че в Комисията за защита на конкуренцията са подадени 6 жалби, свързани с обществените поръчки за новия подвижен състав на БДЖ.
Христо АлексиевХристо Алексиев е роден на 19 септември 1980 г. Магистър по „Международни посочи, че той и неговият екип са направили всичко възможно, макар и със забавяне, да се подготвят добри обществени поръчки така, че след като бъде закупен подвижния състав за БДЖ, да бъде гарантирана и неговата поддръжка.
Забавянето на обявяването на обществените поръчки е натрупано и от предишни управления на Министерството на транспорта, каза още той и поясни, че преди обявяването им са направени много сериозни пазарни консултации. От тях е станало ясно, че около 10 големи европейски компании, както и такива извън Европа, проявяват интерес към търговете:
"Макар че за мен в тези жалби прозира и, как да кажа, опит от страна на определени големи западни компании да прокарват тяхна техническа политика, която за тях е изгодна на държавата. Държавата има ясни изисквания към този подвижен състав, ние сме преценили той какъв трябва да бъде и какви технически параметри трябва да има, за да може най-добре да обслужва пътниците, съобразено с условията в България".
Припомням, че в края на април бяха обявени 4 обществени поръчки за 35 едноетажни мотриси,7 двуетажни, 18 маневрени локомотива и 20 пуш-пул влака, а инвестицията се финансира с европейски средства по Плана за възстановяване и устойчивост, както и с бюджетни средства.
Министерството на транспорта обаче е направило промени в документацията на някои от търговете. Христо АлексиевХристо Алексиев е роден на 19 септември 1980 г. Магистър по „Международни обясни причинете: "Някои проекти бяха направени така, че, макар и българска, е само една компания да може да участва. Това дали смятате , че е правилно. Трябва да има конкуренция и трябва да бъдат водещи нуждите на железопътния транспорт, а не претенциите на определени компании".
Последвайте канала на
Свързани новини
Набелязаният от ЦСКА - София африканец не иска в България
Може ли Хебър да изненада Спартак (Варна)?
Официално: Ман Сити обяви новия договор на Гуардиола
ЦСКА - София се раздели със защитник
България в група с 4 отбора по пътя към Мондиал 2026, задачата пред "лъвовете" става още по-трудна
Партизан се съживи точно срещу Звезда, Милър-Макинтайър с 9 асистенции
Водещи новини
Нейнски очаква положителен отговор за Шенген по суша днес, но свободното преминаване може да се забави
22 ноември 202407:49
Решаващ разговор за България в Шенген!
22 ноември 202406:20
Костадинов: Кирил Петков ми звъня 2022 година, за да ги подкрепим
22 ноември 202407:53
Екшън с преследване и арести: Задържаха контрабандни цигари за 2 милиона лева в Пловдивско
22 ноември 202408:10
Ким Чен Ун обвини САЩ, че нагнетяват напрежение и предупреди за риск от ядрена война
22 ноември 202406:40
Русия твърди, че е превзела село Далне в Източна Украйна
22 ноември 202407:04
Илон Мъск критикува планираната за деца забрана на социалните мрежи в Австралия
22 ноември 202407:01
Коронацията на крал Чарлз Трети е струвала 72 милиона британски лири
22 ноември 202406:57
Бурни ветрове в цялата страна и днес
22 ноември 202406:03