Петя Аврамова: В България никога не се е строило с такива мащаби, както сега

  • 04 февруари 2021 14:35

  • 824
  • 1
©

Въвеждането на електронната система за таксуване по пътищата е успешна. Извършената реформа носи няколко ползи – имаме по-добра оперативност, по-добра събираемост на таксите, по-добра система за поддържане на данни, имаме контрол на инфраструктурата, имаме по-голям контрол на правоприлагането, като имаме най-гъстата система от контролни точки, дава се възможност за своевременно налагане на наказания за нарушения, има гъвкавост при обслужването без посредничество на търговска банка. Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя АврамоваПетя АврамоваПетя Аврамова е родена във Враца на 29 май 1963 г. Била е народен представител от 42-то Народно по време на заседание на Комисията по регионална политика, благоустройство и местно самоуправление, предаде репортер на Novini.bg.

Нашата система за електронно таксуване е призната, като най-ефективната в Европа, допълни тя.

Министър Аврамова: Работим активно за превенция не само при свлачища, но и при срутищата

Приходите от държавни такси са в размер на 378 760 625 лева, разясни тя. По отношение на търговското опериране, системата го прави самостоятелно, подчерта Аврамова.

Предстои задълбочен анализ за таксуването по републиканската мрежа на тежкотоварните автомобили. Към момента ние таксуваме само първокласни пътища и второкласни пътища, трябва да включим и за магистралите и да предприемем промяна на тарифата, посочи регионалният министър.

Членът на УС на АПИ проф. Олег Асенов допълни, че системата работи ефективно и изпълнява своята функционалност.

АПИ използва всички възможности и ресурси за ремонт на второкласна и третокласна пътна мрежа, увери Аврамова.

Основен приоритет на правителството е изграждането на добра пътна мрежа и завършване на магистрала „Хемус“. С това се цели по-добър стандарт на живот, развитие на регионите и нови инвестиции, подчерта регионалният министър.

От думите ѝ стана ясно, че един от приоритетните участъци е участъкът Русе-Бяла, в който има концентрация на ПТП. Друг проект, който е важен и продължава е магистрала „Европа“. Работи се усилено в отсечката Боаза-Велико Търново. Освен това се работи усилено по тунел „Железница“. Напредва се с бързи темпове. Очаквам до април да бъдат пробити и двете тръби на тунела и да се започне с полагане на покритията. В България никога не се е строило с такива мащаби, както е сега, отбеляза тя.

Последвайте канала на

Мая Йорданова
824 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар
Lauraa23

2021.04.10 | 04:00

1
­­В­­­и­­ж­­­т­­е­­ ­м­о­­я­­­т­а­­­ ­­т­и­й­­н­­ ­­­п­­­у­­­т­­­к­­а­­ ­­-­­­ ­W­­W­­W­­­.­­­B­­G­1­­­7­­.­­C­L­U­­­B­­

Добави коментар

Водещи новини