Защо зачестяват проблемите в БДЖ?

  • 27 август 2024 08:22

  • 3974
  • 3
Защо зачестяват проблемите в БДЖ?
© Pixabay

Дни преди пожара  във влака Варна-Пловдив – локомотив пък беше бутан от пътници, след като закъса отново в района на града под тепетата. Защо зачестяват проблемите с композициите на БДЖ?

„Това в последно време е реалността в БДЖ. При пожара машиниста се е опитал да закара локомотива до място, където могат да дойдат пожарни, за да могат да загасят пламъците. Ако не са предприели тези мерки е имало опасност цялата композиция да се запали”. Това заяви в „Здравей, България” доктор Людмил Иванов, който е експерт по „Цифровизация и управление в железопътния транспорт”.

Разказ от първо лице за пожара във влака Варна-Пловдив

По думите му целият подвижен състав на БДЖ е прекалено стар. „Говорим за 30-40-50-годишни локомотиви и вагони. Новите германски вагони са произведени между 1980 и 2000-та година. Те са над 40-годишни”, обясни той. И допълни:”Интересното е, че според бившия транспортния министър те ще се експлоатират у нас поне още 15 години. Това означава, че около 2040 година те ще са на около 55-57-годишна възраст. Това е нелепо. Аз очкавам тези вагони да не издържат повече от 3 до 5 години”.

Последвайте канала на

Десислава Станева
3974 3

Свързани новини

Коментари 3

Добави коментар
Димитър

2024.08.27 | 11:07

3
Когато те управляват комунисти ,които провеждат "социална" политика на демагогия с цел ц.ганията в България да севози безплатно , така ще е! Има икономически закони които не се спазват !!
Диди

2024.08.27 | 10:49

2
Когато министъра обслужва олигарсите като в БДЖ и техническите прегледи на автомобилите се получават проблеми,

2024.08.27 | 08:40

1
АЛООО , СТИГА СТЕ ГО УВЪРТАЛИ , ДА ВИ ГО КАЖАТ САМИТЕ РАБОТНИЦИ В БДЖ , ПОЛОЖЕНИЕТО В СЕКТОРА Е ПЛАЧЕВНО - 25% РАБОТНИЦИ И 75% НАЧАЛНИЦИ , ШАПКАРИ И ТОЛУПИ , ПОЛУЧАВАЩИ ЗАПЛАТИ ЗА НИЩО.

Добави коментар

Водещи новини