Топлофикация София въвежда дистанционна резервация за посещение в клиентски център

  • 15 април 2024 15:01

  • 340
  • 1
Топлофикация София въвежда дистанционна резервация за посещение в клиентски център
© Булфото (архив)

В центровете за обслужване на Топлофикация София вече работи единна резервационна система, съобщиха от пресцентъра на дружетсвото.

Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга. В допълнение към това се предоставя възможност клиентите да резервират дата и час за посещение дистанционно, чрез сайта на дружеството. Само с няколко клика, през лесен и достъпен интерфейс, потребителите могат да заявят посещение в най-удобния времеви диапазон и клиентски център.

Топлофикация София напомня на своите клиенти, че чрез сайта на дружеството са достъпни и голям брой електронни услуги, с които могат да спестят време и да избегнат посещение на гише. В портала „Моето топло“ могат електронно да заявят промяна на прогнозен дял, смяна на уредите за дялово измерване, като се възползват от тези специални предложения или поискат копие на изравнителна сметка, ако са клиенти на Дялово разпределение на Топлофикация София. Както и досега в „Моето топло“ всички абонати могат да открият услуги като промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания  и др. 

Топлофикация София с близо 30% по-ниска цена за топлинна енергия

Дружеството продължава изграждането на нова визия в обслужването на клиентите в съответствие със съвременните тенденции за постигане на още по-добра клиентска удовлетвореност. Всички електронни услуги са разработени със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност да се заяви и проследи  статуса на исканата услуга, да се заплатят онлайн дължимите такси, както и да се получи междувременна обратна връзка по заявление.

Допълнителна информация и съдействие за регистрация или подаване на заявление клиентите може да получат на тел. 0700 11 111 или на имейл info@toplo.bg.

Последвайте канала на

Филип Епитропов
340 1

Свързани новини

Коментари 1

Добави коментар

2024.05.25 | 07:34

1
❤️ Г­о­р­­е­­­щ­и­­­ ­м­­о­м­­и­ч­­­е­т­­а­ ­­в­­­и­­­ ­­о­­ч­­а­­к­в­­­а­т ­­-­­ X­­1­­8­.­­F­­­U­N

Добави коментар

Водещи новини