Обсъждат налага ли се връщането на картата за една линия

  • 11 януари 2023 11:10

  • 347
  • 3
Обсъждат налага ли се връщането на картата за една линия
© Bulphoto/архив
Слушай новината Слушай новината

През последната година и половина, 7,5 млн. пътувания в София са платени с електронни билети, каза в предаването „Събуди се, София“ председателят на Столичния общински съвет Георги Георгиев Георги Георгиев Георги Георгиев е роден е на 26.05.1986 г. Има юридическо образование и е бил адвокат към Софийска. През първите 9 дни от 2023 г. билетите за време са 120 000 броя.

„Това, което създава неуредици, без съмнение, е ненавременната информационна кампания и усещането, че промените затрудняват повече хората, вместо да ги улесняват. Ние приехме през лятото тази нова тарифна политика. Бях поставил много ясна задача на Центъра за градска мобилност да бъдат информирани гражданите. Това са добри идеи, но когато наред с тях има лошо изпълнение, капката катран успя да доведе до това усещане, заради което аз се наложи да се намеся. Информационната кампания стартира късно, не бе в необходимия мащаб и затова хората бяха изненадани. На виновните съм направил забележка, с предупреждение, че при следващ такъв гаф ще бъдат уволнени“, добави Георгиев.

Той уточни, че три предложения за новата тарифна политика са били подписани от представители на всички политически групи. Отпаднало е предложението за вдигане на цената на билета, остава необходимостта от валидиране на превозния документ, каза Георги Георгиев Георги Георгиев Георги Георгиев е роден е на 26.05.1986 г. Има юридическо образование и е бил адвокат към Софийска.

„Ползата от нея е огромна, тъй като само валидираният превозен документ се води такъв, в случай на застрахователни цели. Затова валидацията предлагам да си остане, но да отпадне глобата за нея. По този въпрос започнаха спорове, включително ревностно защитаващи идеите си колеги, като Борис Бонев, който на всяка цена държи на тази глоба. Очевидна е реакцията на гражданите. Ние имаме задача чрез новата тарифна политика да ги улесняваме“, обясни председателят на СОС.

По отношение на отпадането на картата за една линия, Георгиев уточни, че под предложението са се подписали съветници от всички групи, с изключение на „Патриоти за София“.

„Поканил съм колегите вносители в работна група, на публично заседание, за да могат да чуят хората всички техни аргументи, за да преценим кой е крив и кой е прав. Искам анализ, но предложението да изчакаме няколко месеца ми се струва абсурдно, защото във всеки момент нови месечни карти изтичат. Аз като юрист, имаме вече едните аргументи, искам да чуя и контрааргументи, за да мога да формирам собствена позиция и да предложа на колегите промяна, ако такава се налага“.

По отношение на електрическите автомобили, Георги Георгиев Георги Георгиев Георги Георгиев е роден е на 26.05.1986 г. Има юридическо образование и е бил адвокат към Софийска отбеляза, че в София те са около 4000. Председателят на СОС е внесъл доклад, с който предлага номерата на ел. колите да бъдат признати и на собствениците да не се налага да си вадят винетка за безплатно паркиране.

Столична община маха стикерите за безплатно паркиране на електрическите автомобили

Последвайте канала на

Десислава Станева
347 3

Свързани новини

Коментари 3

Добави коментар

2023.01.11 | 16:07

3
'Той уточни, че три предложения за новата тарифна политика са били подписани от представители на всички политически групи.' - все търтей возещи сана служебни мерцедеси и/или лични джипове за по 100 бона, купени с наши пари. Кой друг да знае най-добре как да опра'И транспорта в софията.

2023.01.11 | 11:45

2
значи не е важно, че оскъпяват транспорта на хората, особено много на пенсионерите, учениците и студентите, а е по - важно, че всички се били подписали!
вашето име

2023.01.11 | 11:40

1
недомислици! чудят се какво да измислят вече

Добави коментар

Водещи новини