-
25 октомври 2021 11:35
- 247
- 0
В България има 488 000 души с увреден слух, за които нормалните ежедневни дейности, като например да гледат телевизия, са предизвикателство. В повечето случаи това се превръща в сериозен проблем от гледна точка на равен достъп до информация. За да се справи с този проблем и да изгради по-приобщаващ свят, Procter & Gamble, компанията произвеждаща марки като Gillette, Pantene и Fairy, прави съдържанието си достъпно и разбираемо за общността на хората с увреждания.
От юли компанията започна да излъчва реклами с български субтитри, за да помогне на хората с различно ниво на загуба на слуха да получат достъп до същата информация като всички останали. Първите марки на P&G, които излъчваха реклами със субтитри, бяха Fairy, Always, Head&Shoulders и Lenor, което направи целта на компанията за един по-приобщаващ свят една крачка по-близо. В момента в България 70% от P&G рекламите в ефир се излъчват със субтитри.
„Бихме искали да благодарим на нашите партньори, телевизии и агенции. Само ако всички от индустрията обединят усилията си, ще можем да направим обществото ни по-приобщаващо. Пътуването ни току-що започна, но ще продължим да полагаме усилия и да говорим за проблема, за да бъдем сила за растеж и добро. Ще се стараем да даваме пример и така други да се присъединят към каузата “, заяви Мариана Кордопати, Старши маркетинг и търговски директор на P&G за Югоизточна Европа.
Ние, в P&G, се ангажираме да създадем по-приобщаващ свят за всички - както в, така и извън нашата компания. Това включва и хората с видими и невидими увреждания. Осъзнаваме огромната отговорност да стимулираме промяната за нашите служители, както с нашите марки, така и чрез партньорите ни и в нашите общности. Напредваме всеки ден и признаваме, че все още имаме работа, за да направим нашата компания, марки и услуги още по-приобщаващи за хората с увреждания. Включваме потребители и служители с увреждания в дизайна на нашите продукти, опаковки и реклами, за да създадем по -достъпен свят и по-добро изживяване за всички.
Колкото по-достъпен е светът чрез приобщаващи продукти, опаковки, реклами и услуги, толкова по-малко хора ще се чувстват изолирани.
#LeadWithLove.
Последвайте канала на
(платено съобщение)
Свързани новини
Основен футболист на Левски аут до края на полусезона, а друг - за следващите два мача
Официално: Амос Юга вече не е футболист на ЦСКА - София
Генчев: Надявам се условията да позволят мачът да се изиграе
Етър и Монтана не намериха начин да си вкарат
Александър Томаш: Излизаме за победи в четирите мача до края на годината
11-те на Спартак (Варна) и ЦСКА 1948
Коментари 0
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Блокажът в НС продължава, следващата седмица ще има девети опит за избор на председател
29 ноември 202413:43
От ГЕРБ оттеглят Рая Назарян, ще подкрепят Киселова, но с условия
29 ноември 202410:54
Пеевски: Няма да гласуваме на балотажа, Кирил Петков и компания искат на всяка цена да останат в НС
29 ноември 202411:49
Кирил Петков категоричен: Ще подкрепим Силви Кирилов, защото Пеевски се изнервя от това
29 ноември 202410:34
Зафиров: Оптимист съм, че до края на деня ще имаме председател на НС
29 ноември 202411:18
Божанков: Дълбоко убеден съм в мотивите си и в начина, по който гласувам
29 ноември 202410:49
Минчев: Ако неспазването на партийната линия при важно гласуване е основание за изключване, то отдавна трябваше да сме разредили редиците
29 ноември 202410:44
Русия към гражданите си: Стягайте куфарчета за оцеляване
29 ноември 202412:14
Водещите новини! Осма серия от сагата „Избор на председател на НС“. В Европа подготвят бункери заради заплахите от Русия (и още…)
29 ноември 202413:01