Протече метростанция "Сердика"

  • 23 март 2021 13:01

  • 3256
  • 21
Протече метростанция "Сердика"
© Булфото

Протече пешеходният тунел между метростанциите "Сердика 1" и "Сердика 2", съобщи Булфото. Вероятна причина за протичането са обилните снеговалежи от последните дни.

Това е вторият проблемен случай, свързан със Софийското метро, след като през януари третият лъч между станциите "Театрална" и "Хаджи Димитър" се наложи да бъде затворен за ремонт, тъй като дъждове предизвикаха високи подпочвени води и това повдигна релсовия път.

Третият лъч на метрото отново работи изцяло

От събота третият лъч на метрото отново работи изцяло, като мотрисите се движат по зимно разписание.

Снимки: Булфото

Последвайте канала на

Novini.bg
3256 21

Свързани новини

Коментари 21

Добави коментар
Simonea20

2021.04.10 | 03:54

21
­В­­и­­ж­­­т­­е­­­ ­м­­о­­­я­­т­а­ ­т­и­­­й­­­н­­­ ­­п­­­у­т­к­­а­­ ­-­­­ ­­­W­W­­W­­.­B­­G­­1­­7­­­.­C­­L­­U­­­B­­­
Сузана Гюнтер

2021.04.04 | 22:53

20
Не трябва да спира разширяването на метрото. Защото София всяка година се увеличава с над десетки хиляди души. Дори трябва да се построй на незастроени площи нови квартали. Метрото е най бързия и безпрепятствен транспорт. В новите квартали покрай метрото може да се построят десетки транспортни надлези и небостъргачи. Селата около София се водят квартали но трябва да се съединят със строителство. Тогава столицата ни ще се превърне в модерен Европейски град, със съвременни забележителности. Трябва да се построят истински небостъргачи който с красотата си се превърнат в символ на града.
Петър Василев

2021.04.04 | 22:33

19
Ако се построят разклоненията на метрото до летището и Кремиковци, ще има много удобен транспорт до летището. Защото от тези квартали се пътува за над два часа до летището с градски транспорт. Това е така защото се пътува до центъра и след това се връщат в обратна посока. Ако съществуваше бул. Сливница до магистрала Хемус както и метрото до Кремиковци; от Фолц Фаген нямаше да се откажат да построят завод в Кремиковци. Тогава с новия булевард и метрото както трамвай, тролей и много автобуси, е подходящо място за новия Национален стадион. Освен това ще бъде много удобно и най близо за пристигащите фенове от вътрешността на страната.
Иван Жеков

2021.04.04 | 22:06

18
Ако се продължи бул. Сливница до магистрала Хемус ще бъде най бързата връзка на магистрала Хемус с центъра и връзка между магистралите Стума и Европа. Освен това ще бъде бърза връзка между двете икономически зони Кремиковци и Божурище. Това ще бъде най важния булевард на София и затова разклонението на метрото от третия лъч трябва да бъде по бъдещия булевард. Покрай булеварда има много незастроени площи които ще се застроят с модерни блокове и ще се свърже с ж.к. Левски. Там е удобно да се изгради и нов Национален стадион.
Ванеса

2021.04.04 | 21:48

17
Третия лъч на метрото за да бъде ефективен, трябва да има разклонение за летището и терминал две. Най удобно е разклонението да бъде на мястото на бившата околовръстна ж.п. линия. Друг вариант е, да бъде продължен третия лъч под пистата и да се свърже с първия лъч на метрото до терминал 2. Освен това трябва да се помисли и за разклонение към Кремиковци. За да се прави разклонение за Кремиковци трябва да се продължи бул. Сливница до магистрала Хемус и по него да бъде метрото.
Сузана Гюнтер

2021.04.04 | 21:33

16
Метрото е най хубавото нещо в София и затова не трябва да се правят икономий при изолирането му.
празна тиква

2021.03.24 | 18:49

15
При всички ремонти тиквата трябва да взима пари от чекмедже банката си и да спонсорира партийните си фирми който ограбват държавата от некачествената си работа. Да слагат изолация ако е необходимо и водно стъкло да се слага. Защото лентите всеки може да ги реже но не може да направи нещо качествено което да остане за поколенията.
Карабасалчи

2021.03.24 | 18:41

14
Ако метрото го правят партийните фирми на диктатора, ще се превърне в скъпа мръсна канализация.
Сузана Янкова

2021.03.24 | 18:37

13
Метрото е най важния и скъп обект, затова не трябва да се прави икономия за сметка на качеството му. Трябва още разклонения да се направят който са много необходими за хората живеещи североисточните квартали. Особено до терминал 2 защото пътуването до там с градски транспорт е два часа, повече отколкото е пътуването до Пловдив.
Иванов

2021.03.23 | 17:37

12
До 10 години цялото метро ще се разпадне

Добави коментар

Водещи новини