313 000 лв ще бъдат изхарчени за рекламна кампания за градежа на АМ „Тракия“

1

Дипляни и рекламни табели, както и информационна кампания за строеж на АМ „Тракия“ ще излезе 313 000 лв. Тази обществена поръчка е обявена от МРРБ, обяви по време на парламентарния контрол депутатът от Атака Десислав Чуколов.

Агенциите, които печелят подобни проекти, след това сключват договори с ГЕРБ, твърди националистът. Информацията беше потвърдена от министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова. Обществената поръчка е за изпълнител, който да рекламира магистрала „Тракия“ как се изразходват европейските средства и как върви строежа. Аутобанът изцяло се финансира от ОП „Транспорт“. Тя се изпълнява възоснова на регламент от ЕС, в който изрично е заложено че при реализацията задължително се предвиждат средства за информация и публичност до 5% от стойността на проекта, посочи Павлова.

Те включват информационни табели и свикването на пресконференцияи. Тези 313 000 лв представляват 0,04% от парите за магистрала „Тракия“. Ако те не бъдат изхарчени страната може да санкционира до 25% от проекта, което надхвърля 120 млн. лв, заяви Павлова.

Така както вървите ще трябва да правите рекламна кампания и на Софийския централен затвор, възмути се Чуколов

Последвайте канала на

Novini.bg
1

Водещи новини