Над 5 хиляди души се възползват от новия канал за комуникация на ЦГМ във Viber

  • 15 октомври 2020 17:06

  • 1230
  • 0
Над 5 хиляди души се възползват от новия канал за комуникация на ЦГМ във Viber
© ЦГМ

Над 5 хиляди ползватели към днешна дата има новия канал за комуникация на Центърът за градска мобилност - интерактивен чат бот във Viber. Това съобщиха от ЦГМ. 

Той работи от няколко дни и всеки потребител вече може да получава новини за трафика в града, актуални разписания и маршрути на обществения транспорт, както и информация за паркирането и за видовете превозни документи.

Плащаме и през вайбър престоя си за паркиране в София

За пръв път във Viber ще бъде възможно и заплащането на синя и зелена зона, благодарение на съвместната инициатива на водещата комуникационна платформа, ЦГМ и Mastercard. То може да се извършва от банкова дебитна или кредитна карта след регистрация.

През първите месеци на услугата картодържателите на Mastercard ще бъдат допълнително стимулирани като при 4 платени "сини", или "зелени" зони с карта Mastercard през Viber, Mastercard получават 5-то безплатно паркиране в синя или зелена зона.

Потребителите ще имат възможността да изтеглят и безплатния стикер пакет на ЦГМ, така те ще бъдат автоматично добавени към чат бота.

Над 5 хиляди ползватели към днешна дата има новия канал за комуникация на Центърът за градска мобилност - интерактивен...

Публикувахте от Център за градска мобилност в Четвъртък, 15 октомври 2020 г.

Последвайте канала на

Радина Лазарова
1230 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини