КЕВР изиска от "Топлофикация София" да обясни причините за продължителното спиране на топлата вода в ж.к. "Дървеница"

  • 06 октомври 2020 15:21

  • 342
  • 0
 КЕВР изиска от "Топлофикация София" да обясни причините за продължителното спиране на топлата вода в ж.к. "Дървеница"
© Pixabay

Във връзка с постъпили сигнали за продължително прекъсване на топлоподаването към клиенти на "Топлофикация София" ЕАД в ж.к. "Дървеница" поради удължени планово-ремонтни дейности, председателят на Комисията за енергийно и водно регулиране /КЕВР/ доц. Иван Иванов изиска от ръководството на дружеството да предостави информация, данни и документи относно всички прекъсвания в посочения район през периода от 01.05.2020 г. до 01.10.2020 г. Това съобщиха от регулатора.

В тридневен срок "Топлофикация София" ЕАД следва да информира КЕВР за плановите и аварийни прекъсвания на топлоснабдяването на клиенти в ж.к. "Дървеница" - конкретните абонатни станции, броя на засегнатите клиенти, датата и часа на преустановяване и възстановяване на топлоподаването.

От дружеството трябва да дадат разяснения за конкретните причини за прекъсванията - дали ремонтите са били планови или аварийни, абонатите били ли са своевременно уведомени за тях, както и да посочат причините за просрочванията. За тези случаи "Топлофикация София" ЕАД следва да информира дали предвижда неустойки за недоставената услуга, съгласно чл.38 от Общите условия. КЕВР очаква топлофикационното дружество да предостави и изчерпателен доказателствен материал, който изрично да показва датите на уведомяване на клиентите при планови прекъсвания и датите на възстановяване на топлоподаването, допълват от регулатора.

Близо четири месеца "Дървеница" е без топла вода

В началото на летните ремонти КЕВР отправи настоятелен призив към "Топлофикация София" ЕАД да потърси всички възможности за оптимизация на планираните дейности с цел тяхното изпълнение да бъде максимално ускорено и да не се допуска създаване на обществено напрежение. В тази връзка в писмото на регулатора до ръководството на дружеството се изисква да бъде представен и анализ на причините, довели до удължаване на срока за извършване на плановите ремонти, както и да бъдат посочени начини, средства и срокове за компенсиране на клиентите в случаите на виновно забавяне на възстановяване на топлоподаването, се посочва още в съобщението.

Последвайте канала на

Novini.bg
342 0

Свързани новини

Коментари 0

Добави коментар

Добави коментар

Водещи новини