Затягат мерките за превенция от COVID-19 на Женски пазар и пазар „Димитър Петков“

От днес, със заповед на Изпълнителния директор на Пазари Възраждане ЕАД Драгомир Димитров, се затягат мерките за борба с COVID-19 на територията на Женски пазар и пазар „Димитър Петков“, стопанисвани от дружеството. Мерките са в отговор на заповед на кмета на София Йорданка ФандъковаЙорданка Фандъкова Йорданка Асенова Фандъкова е родена в Самоков. Завършва средното си образование в 35-а руска за въвеждане на допълнителни противоепидемични мерки за борба с коронаривуса.

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8963

Поставени са ограждения около търговските площи на двата пазара, въведено е и еднопосочно движение с пропускателен режим с КПП на входа и на изхода с основна цел да се ограничи струпването на хора на едно място и да се минимизират възможностите за разпространението на заразата. Входната точка на Женски пазар е откъм ул. “Св. Св. Кирил и Методий”, а изходящата, е откъм бул. „Сливница“. На пазар „Димитър Петков“ – входът е от откъм бул. “Ал. Стамболийски”, а изходът – откъм бул. “Т. Александров”.

Фандъкова с няколко важни разпоредби за пазарите в София

„ До преди няколко дни на Женски пазар клиентите бяха малко, но топлото време доведе хората и това наложи да предприемем бързи стъпки за надграждане на предприетите от нас мерки още с въвеждането на извънредното положение и да ги затегнем. Въвеждането на пропускателния режим с две КПП-та ще ни позволи да управляваме човекопотока и достъпа на потребители до сергиите, както и ще подпомогне търговците да налагат дистанция при пазаруване от минимум 2 м., и най-вече да ограничи струпването на клиенти на една сергия. За целта на Женски пазар първоначално ще се пропуснат 80 човека, а за пазар “Димитър Петков” – това ще са 40 души, след което влизането в посочените сектори ще следва принципът “излязъл-влязъл. Това означава, че нови клиенти в зоните ще се допускат само след устно уведомяване на служителите на входните точки от служителите на изходните точки за напуснали такива. Осигурили сме радиостанции на охраната ни на входните и източните точки и комуникацията между тях ще се осъществява непрекъснато. Освен това нощната охрана ще работи през деня и ще помага на дневната смяна за спазване на мерките.“, каза Драгомир Димитров, Изпълнителен директор на Пазари Възраждане ЕАД.

Търговците, наематели в зеленчуковата част на Женски пазар, вече са задължени да носят предпазни маски и ръкавици, и да дезинфекцират работното си пространство постоянно. Ако не спазват това изискване на общинското предприятия, което стопанисва търговските площи, ще се прекратяват договорите им за наем, уточняват от дружеството. Това изисквания ще важи и за пазар „Димитър Петков“.

„За нас на първо място стои здравето на хората и спазването на противоепидемичните мерки за ограничаване на заразата с COVID-19, но правим и всичко възможно да създадем необходимите условия на търговците да работят. Разчитаме както на тяхната отговорност и съдействие, така и на разбирането на клиентите на пазарите, и вярвам, че заедно ще се справим с извънредната ситуация. Защото в противен случай ще трябва да затворим пазарите, а това означава безработица, липса на обороти за търговците, а и обричаме българското производство, защото само на Женския пазар родните производители са повече от 50%.“, уточни още Драгомир Димитров.

 

 

На двата пазара са монтирани мощни тонколони, от които звучи запис от СДВР с напомняме на хората да спазват мерките за борба с COVID-19, а на павилиони и сергии са разлепени и писмени инструкции за гражданите. Чешмичките на територията на Женския пазар са снабдени с течен сапун и са превърнати в пунктове за дезинфекция. На територията на тържището са монтирани допълнително и още две мобилни чешми.

Продължава и редовната дезинфекция на Женски пазар и на пазар „Димитър Петков“, както и на Предгаров площад „Ротонда“, които също се стопанисват от общинското дружество „Пазари Възраждане“ ЕАД. Дезинфекцията на откритите пазарни площадки се прави след приключването на пазарния ден и се комбинира с миене на цялата територия на тържищата с оглед по-голяма превенция и грижа за здравето на клиентите и търговците на площадките. Дружеството продължава да осигурява нужните лични предпазни средства – защитни маски, ръкавици, дезинфекционни разтвори на спиртна основа на служителите си и на търговците на двата пазара. Също така, със заповед на изпълнителния директор на „Пазари Възраждане“ ЕАД, е разпоредено да се допуска по 1 човек в търговските обекти, тип павилиони на пазарните площадки, а изчакването да става отвън на дистанция от минимум 2 м. Такава е и дистанцията, на която трябва да пазаруват и клиентите на масите за сергийна търговия.

На територията на стопанисваните от „Пазари Възраждане“ ЕАД търговски обекти се спазват всички мерки, които са предприети за превенция, съгласно препоръките на Министерството на здравеопазването и оперативния щаб на Столична община за превенция на разпространението на коронавирус.  

 

Всичко по темата:
Епидемията коронавирус (COVID-19) 8963

Повече за Коронавирус

corona

Коментари

Напиши коментар

Спорт

още

Водещи новини

още

Още новини

още

Най-четени

Най-коментирани

Общество

още

Анкета

Пуснахте ли вашето дете/вашите деца на градина?

Пуснахте ли вашето дете/вашите деца на градина?

Избрано от Интернет

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.